v různých manuálech je o tom zmínka, jako že je na to třeba dát pozor a mít "smysluplně" propojené obrazovky. Zatím nechápu jak. Kód vypadá takto:
autoback 0
double buffer
rem mainloop
do
bob clear
...tady se stanou všechny ty věci ...
Screen copy physic to logic
screen swap : wait vbl
bob draw
loop
vypadá to, že při scrollingu bob vypadne z jedné obrazovky... nicméně nevím jak a jestli vůbec updatovat objekty zároveň ve fyzické i logické obrazovce... zkoušel jsem si hrát s bob update a, autobackem, atd. ale efekt blikání se spíš zhoršuje nebo se přidají další bizarní bugy...
tak kdyby někdo napověděl, budu mocně potěšen
autoback 0
double buffer
rem mainloop
do
bob clear
...tady se stanou všechny ty věci ...
Screen copy physic to logic
screen swap : wait vbl
bob draw
loop
vypadá to, že při scrollingu bob vypadne z jedné obrazovky... nicméně nevím jak a jestli vůbec updatovat objekty zároveň ve fyzické i logické obrazovce... zkoušel jsem si hrát s bob update a, autobackem, atd. ale efekt blikání se spíš zhoršuje nebo se přidají další bizarní bugy...
tak kdyby někdo napověděl, budu mocně potěšen
Komentovat