To by asi realne nebylo. Ta hra obsahuje vse potrebne a urcite to dokaze i rychle vypocitat, jen v dobe vzniku tak rychle Amigy nebyly a neslo to tedy ani vyzkouset, takze je predstava takova, ze to nekdo vhodne patchne, aby hra generovala maximum snimku za sekundu, tedy smysl dava nejvice tech 50/60. Ta konkretni "brzda" proc se to ted nedeje, muze (a doufa se) byt jen drobnost, nevhodne cislo kdesi.
Drive byly hry napsane obvykle v assembleru, coz je vicemene lidsky citelny strojovy kod. Sikulove to umeji patchnout i tak. Ostatne vsechny WHD varianty her vznikly stejnym zpusobem, nekdo je musel zprozkoumat a nahradit casti kodu, ktere puvodne zajistovaly cteni z diskety, jejich WHD variantou.
Ruzni borci tohle umeji, otazka je, jak schudna je ta uprava pro Stunt Car Racer. Ciste teoreticky to neni blbost a skutecne by se rozumneho vysledku mohlo dosahnout pouhou zmenou nejake konstatny.
Komentovat