Klasický joystick, jedno tlačítko na střílení + autofire. Dřív to bylo jasné - nic jiného nebylo. Ale pak jsme přišli na to, že to jde i jinak. Hrát tímhle joystickem doomovky dost dobře nešlo kvůli úkrokům a když si pak člověk zahrál nějakou pořádnou arkádu třeba ze SNESu, kde šlo zároveň střílet do x směrů a skákat, tak už třeba z ovládání Ruff n Tumble nikdy nebyl tak super pocit jako předtím... A bojovky typu MK jsem na Amize nikdy nechápal.
Co myslíte?
Je tenhle způsob ovládání "ikona" Amigy, to správné retro, "v jednoduchosti genialita" atd.
Nebo je to maximálně znouzectnost či překonané zlo?
Když byste uvažovali o amigácké hře v retro stylu, vyhovoval by vám tenhle způsob? Třeba plošinovka - doleva, doprava, dolů=skrčit, nahoru=skok, fire. Speciální zbraň nebo předmět přes mezerník.
Pokud na Amize hrajete, máte vůbec ještě funkční originální joy? Hodně lidí hraje na emulátoru, tam málokdy funguje autofire jak má, mě se zdá že přesně jako na Amize snad jen v FS-UAE, ale tam je třeba ho zapínat přes GUI, což taky není optimální.
A máte někdo zkušenosti s CD32 joypadem? Kromě toho že vypadá blbě ? Jde nějak připojit k normální Amize, a lze ho načítat třeba z Amosu nebo jiného basicu?
Co myslíte?
Je tenhle způsob ovládání "ikona" Amigy, to správné retro, "v jednoduchosti genialita" atd.
Nebo je to maximálně znouzectnost či překonané zlo?
Když byste uvažovali o amigácké hře v retro stylu, vyhovoval by vám tenhle způsob? Třeba plošinovka - doleva, doprava, dolů=skrčit, nahoru=skok, fire. Speciální zbraň nebo předmět přes mezerník.
Pokud na Amize hrajete, máte vůbec ještě funkční originální joy? Hodně lidí hraje na emulátoru, tam málokdy funguje autofire jak má, mě se zdá že přesně jako na Amize snad jen v FS-UAE, ale tam je třeba ho zapínat přes GUI, což taky není optimální.
A máte někdo zkušenosti s CD32 joypadem? Kromě toho že vypadá blbě ? Jde nějak připojit k normální Amize, a lze ho načítat třeba z Amosu nebo jiného basicu?
Komentovat