Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Blikačka continues

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Blikačka continues

    Užívejte si videa a hudbu, kterou máte rádi, nahrávejte originální obsah a sdílejte vše s přáteli, rodinou i celým světem na YouTube.


    Nyní už to šlape docela hezky, je tam pár much, ale tuším jak na ně. Netuším ale, proč bob postavičky hráče bliká pokud se nachází cca do 100 pixelů od horního okraje obrazovky ... ? Napadá někoho něco?

    #2
    O: Blikačka continues

    Nevím, jestli jsi to již zkoušel, nebo to bylo probíráno, ale pokud ne, zkusil bych to celé zpomalit, jestli i při něm Ti bude pohyb postavičky v horní části takhle blbnout.
    Amiga - PMD 85

    Komentovat


      #3
      O: Blikačka continues

      Autorem citovaného textu je blackgoat Přejít na původní příspěvek
      Netuším ale, proč bob postavičky hráče bliká pokud se nachází cca do 100 pixelů od horního okraje obrazovky ... ? Napadá někoho něco?
      Skusal si WaitVBL(), alebo este lepsie double buffer ?
      Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
      Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

      Komentovat


        #4
        O: Blikačka continues

        Funguje to takto:

        Bob update off (vypne automatické obnovování)
        ...
        Do
        Bob clear (smaže bob)
        -otestuje joy, provede skok a test na plošinku pod hráčem, spočítá pohyb
        bob 1,hracx,hracx,animace (nový stav)
        screen offset 1,ix,iy (prohodí obrazovky double bufferu)
        bob draw (nakreslí bob)
        wait vbl (teď teprve se změny najednou zobrazí)
        loop

        Víceméně jsem jenom následoval rady na fórech a nějaké staré tutorialy, když se na tom cokoliv změní bob zmizí úplně, bliká pořád atd. Zajímavé je, že bliká i když úplně zatrhnu scrollování obrazovky. A stále jen u horního okraje obrazu. Napadá mě ještě, zda jsem nějak něco nerozvrtal v paměti?

        Komentovat


          #5
          O: Blikačka continues

          zpomalení nepomůže

          Komentovat


            #6
            O: Blikačka continues

            Asi to není hlavní problém, ale zkusil bych i tak snížit počet použitých barev, jestli se to bude chovat stejně.
            Amiga - PMD 85

            Komentovat


              #7
              O: Blikačka continues

              Ufoporno! Dokázal jsem to! Zbytečně mi tam zůstala otevřená obrazovka 0 - nějak jsem měl pocit že jí potřebuju a že screen offset je něco jako screen swap a překresluje obrazovku s pozadím, screen 1, do té původní - a double buffer i autoback 1 se zapínaly pro tu vlastně úplně nefunkční screen 0 schovanou v pozadí... ! Už to nebliká, brečím štěstím.

              Komentovat

              Zpracovávám...
              X