Nyní už to šlape docela hezky, je tam pár much, ale tuším jak na ně. Netuším ale, proč bob postavičky hráče bliká pokud se nachází cca do 100 pixelů od horního okraje obrazovky ... ? Napadá někoho něco?
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Blikačka continues
Sbalit
X
-
O: Blikačka continues
Autorem citovaného textu je blackgoat Přejít na původní příspěvekNetuším ale, proč bob postavičky hráče bliká pokud se nachází cca do 100 pixelů od horního okraje obrazovky ... ? Napadá někoho něco?Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)
Komentovat
-
O: Blikačka continues
Funguje to takto:
Bob update off (vypne automatické obnovování)
...
Do
Bob clear (smaže bob)
-otestuje joy, provede skok a test na plošinku pod hráčem, spočítá pohyb
bob 1,hracx,hracx,animace (nový stav)
screen offset 1,ix,iy (prohodí obrazovky double bufferu)
bob draw (nakreslí bob)
wait vbl (teď teprve se změny najednou zobrazí)
loop
Víceméně jsem jenom následoval rady na fórech a nějaké staré tutorialy, když se na tom cokoliv změní bob zmizí úplně, bliká pořád atd. Zajímavé je, že bliká i když úplně zatrhnu scrollování obrazovky. A stále jen u horního okraje obrazu. Napadá mě ještě, zda jsem nějak něco nerozvrtal v paměti?
Komentovat
-
O: Blikačka continues
Ufoporno! Dokázal jsem to! Zbytečně mi tam zůstala otevřená obrazovka 0 - nějak jsem měl pocit že jí potřebuju a že screen offset je něco jako screen swap a překresluje obrazovku s pozadím, screen 1, do té původní - a double buffer i autoback 1 se zapínaly pro tu vlastně úplně nefunkční screen 0 schovanou v pozadí... ! Už to nebliká, brečím štěstím.
Komentovat
Komentovat