Třeba HOTA je o něčem jiným, k amize patří..
Co se mě týče, radši naportovat třeba Zeldu nebo zkusit udělat ňákou "primitivní" párty hru jako Flyers či Duna III, když už je na to čas..
Mna nadchla na PC len jedna hra a to bol FAR CRY 1, koli tomu som presiel na tuto platformu (dokonalost grafiky a hratelnosti zaroven), ale po case (2013) som sa radsej vratil k Amige a uzijem si v kratsom case viac zabavy nez.. Druha chutovka bola pre mna Oblivion, ale tam ma sklamali a strasne hru znechutili podzemne bludiska (fuuuj!), inac okolny (vonkajsi) svet pekne, no a samozrejme posledna obdivovana hra mnou na PC bola MAFIA 1, k tej nemam co dodat...
to venox: to su len open source porty, keby trevor zaplatil nejaku firmu,tak amiga one vykon ma a pre samotneho programatora je jednoduchsie spravit konverziu, nez si este robit grafiku, muziku a ostatne data k hre...
to all: hota bol len truc na jedneho clena z tohto a ineho fora !!!
Pokiaľ je reč o mne tak ja o tvojich programátorských schopnostiach nepochybujem. A zopakujem to, pokiaľ je reč o mne tak trucuješ na zlých miestach tvojeho "ja".
Som si plne vedomý toho, že budem potrebovať tvoju pomoc a pokiaľ sa budem musiať zaobísť bez nej tak to jednoducho skúsim. Je len na Tebe, či budeš pokračovat v tvojom jednaní voči mne tak ako si mi to ukázal, alebo zmeníš prístup. To je tá část tvojeho "ja" kde možeš trucovať aby si mi ukázal, čo v Tebe je. Programovaním ma až tak neohúriš, aj keď mám programovanie rád, teda z tvojeho pohľadu o ňom vlastne len rád rozprávam.
Konverzia je fajn napr. pri Heart of.. proste na klasiku Amigu super, dakujeme... Pri hrani PC hier na Amige mi to pride ako mrhanie casu... viem ze si ludia dali robotu ze aj Amiga to dokaze ale... zabudlo sa na klasicku tvorbu, caro pixelov, caro napadu, caro programatorskeho umu... nieco nadherne co vie ponuknut iba Amiga , pozeranie filmov na Amige, internet..... naco.... pekna nova hra to by ma potesilo Amiga platforma only.
WIN UAE, SEGA GENESIS - ATARI 800XE, AMIGA 600 Furia 020, A1200T + Blizzard II 1230/40 + 32MB + Gotek + CF 4 GB + WHDLOAD REG. XBOX
Konverzia je fajn napr. pri Heart of.. proste na klasiku Amigu super, dakujeme... Pri hrani PC hier na Amige mi to pride ako mrhanie casu... viem ze si ludia dali robotu ze aj Amiga to dokaze ale... zabudlo sa na klasicku tvorbu, caro pixelov, caro napadu, caro programatorskeho umu... nieco nadherne co vie ponuknut iba Amiga , pozeranie filmov na Amige, internet..... naco.... pekna nova hra to by ma potesilo Amiga platforma only.
naprostá pravda. Takže Doom, Quake 1,2, Hexen, Heretic a Wolf 3D, Duke 3D a další konverze . . pryč s nima, Je to na Amze mrhání času!
Konverzia je fajn napr. pri Heart of.. proste na klasiku Amigu super, dakujeme... Pri hrani PC hier na Amige mi to pride ako mrhanie casu... viem ze si ludia dali robotu ze aj Amiga to dokaze ale... zabudlo sa na klasicku tvorbu, caro pixelov, caro napadu, caro programatorskeho umu...
Ty si úplně protiřečíš. Na jednu chválíš konverzi, na druhou stranu jsi proti nim. Tady není žádný rozdíl, jestli konvertuješ PC skákačku, nebo PC FPS hru, aktivitu vyvIne programátor defakto stejnou (proces bývá stejný, jen délka procesu záleží na komplexnosti hry a použitých technologiích). Proces je ale stejný, dostane se ke zdrojákům a programuješ, naopak grafika, muzika a všechno ostatní je k dispozici.
Ne ne, vám nevadí konverze, vám vadí žánr! A vysvětlím ti i proč vám to vadí. FPS hry se rok od roku vyvíjí, kdežto skákačky se zasekly, protože tam se už nemá co vyvynout (ty totiž už defakto díky některým titulům z 90tých let dosáhly vrcholu). Dobře namalovaná skákačka v dnešní době, by se klidně mohla zařadit ke hrám z 90tých let, ale často se jim kvalitou jen přiblíží. Na druhou stranu FPS žánr se vyvÍjí furt více směrem k realističnu a tak 20 let staré hry oproti těm dnešním vypadají prostě jako 20 let staré hry = pro dnešní pařmeny tady "fůůůůj".
Rozdíl mezi konverzí a vývoje plnohodnotné hry asi každej z vás minimálně tuší. Je to rozhodně mohem víc práce udělat hru novou, než když si sám programátor sedne a kutí doma po večerech konverzi. Už třeba jen z pohledu osazenstva, většinou stojí za prd hry, kdy si programátor dělá sám grafiku a muziku. Lepší je to, když na každou z těcht věcí je samostatný a zkušený borec. K tomu je zapotřebí někdo, kdo celý tým řídí a vývoj hry kormidluje kupředu. Naopak konverzí se větinou zabývá buď jeden, nebo více programátorů.
Když se dneska rozhlídneš, ono těch nových her na Amigu vzniká skoro stejné množství, jako těch konverzí, ba možná víc origo her, než konverzí. Tak na co si stěžujete?
naprostá pravda. Takže Doom, Quake 1,2, Hexen, Heretic a Wolf 3D, Duke 3D a další konverze . . pryč s nima, Je to na Amze mrhání času!
Uplne s Tebou suhlasim, na Amige som hral len Doom a Quake. Doom este o.k. (osobne som to nikdy za ziadny zazrak nepovazoval a ten nazor som dodnes nezmenil), Quake je naozaj len mrhanie casu. A AvP mam original, ale ze by som to chcel hrat na Amige
To bude věčnej spor mezi třicítkářema, co si Amigu zapnou dvakrát do roka (pokud jí teda už dávno neprodali) a těmi dalšími, kteří si Amigy "šperkují", zapínají denně, jsou rádi za každý nový projekt, novou konverzi, apod... Ti první mají Amigu za "nostalgii", ti druzí mají Amigu za něco co je stále plné možností, koníček, který neustále přináší nové věci apod.
Respektuju vaše názory, že AvP nechcete na klasickou Amigu, ale nesouhlasím s nimi.
Každej to bude mít takový, jaký si to udělá, nevidím problém s nějakou nenabušenou A1200 být součástí současnosti. V něktrrých věcech si svět kolem sebe můžete udělat takový jaký si ho sami přejete. To platí hlavně pro hobby. Od toho to hobby je. Kdo chce, nebude brát A1200 v slabé sestavě jako minulost, ale jako současnost.
Komentovat