Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Vampire V4

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #61
    O: Vampire V4

    Autorem citovaného textu je pavlor Přejít na původní příspěvek
    @Amigoun

    Zkousel nekdo Rivu s AMMX a bez AMMX na Vampire, jaky je tam rozdil?
    Rozdíl je poměrně velký, můj odhad víc než dvojnásobný, možná až trojnásobný. Alespoň tedy v tomto případě audio-video dekódování. Osobně jsem zkoušel jen s AMMX, kde to už přehraje i hires se zvukem, 060 se hodně potí při loresu.
    Přesnější testy někde na netu asi budou.
    Naposledy upravil Amigoun; 25.08.2017, 20:27:20.
    A500, A500+, Amiga 600HD/ACA630, A600 V2-Apollo 68080, Amiga 1200/Blizz1230/50, CD32, A3000, A4000/060, Minimig, Powerbook G4 17" MorphOS, SAM460cr AmigaOS4 God is great!

    Komentovat


      #62
      O: Vampire V4

      Autorem citovaného textu je pavlor Přejít na původní příspěvek
      @ExiE

      Amiga trh v podstate prestal pro vnejsi svet existovat v roce 1995. Ona doba "upadku" byla neobycejne rychla: cca 1993-1995 a konec. V roce 1994 jsi mohl sehnat slusne PC (386DX, SVGA, HDD, monitor, 4 MB RAM) kolem 25000 Kc - tedy obdobne jako A1200 v zakladni konfiguraci s HDD.
      Kdyz se podivas na nejvetsi herni pecky pro PC roku 1994 jako napr. DOOM II, Need For Speed, System Shock, Warcraft, Descent a pod. a to nemluvim o roku nasledujicim, tak to uz ani portovat neslo. A Amigu s HD melo v te dobe relativne malo lidi, a sucha A1200 porad stala jen 13 000. Nemluve o tom ze v roce 1994 byla 386DX spis lowend a bez CD-ROMu.

      Komentovat


        #63
        O: Vampire V4

        @DJM

        Technicke detaily neznam, ale s podobnym problemem se potykal i port pro Risc OS - na drobe.co.uk o tom byl strucny clanek:


        Nerikam, ze by neslo prepsat Quake pro CPU bez FPU. Avsak pochybuji, ze by nekdo takove martyrium podstoupil.

        Komentovat


          #64
          O: Vampire V4

          Autorem citovaného textu je pavlor Přejít na původní příspěvek

          Hry v omezenem 3D prostoru jako Doom a jeho klony si vystaci s integer vypocty, pro skutecne 3D hry typu Quake je FPU naprostou nezbytnosti.


          Nerikam, ze by neslo prepsat Quake pro CPU bez FPU. Avsak pochybuji, ze by nekdo takove martyrium podstoupil.

          Rozhodni si myslienky..... Kedze Quake je v C, tak staci jedine v kompilery nastavit Math.library namiesto FPU a to je cele. Jednoduche aj ked nie najrychlejsie....
          Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
          Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

          Komentovat


            #65
            O: Vampire V4

            @DJM

            Quake je napsan tak, ze proste FPU ocekava. Jednoducha rekompilace s "math.library" jen prinese pomalou slideshow, ne hru. Nekdo by musel kriticke casti kodu optimalizovat natolik, aby to cele bylo hratelne i na pomalem pocitaci bez FPU.

            Komentovat


              #66
              O: Vampire V4

              V nejakom predoslom prispevku si pisal ze technicke detaily nepoznas a uz zrazu tvrdis ze quake ocakava FPU.
              Tak na 030+fpu je to tak ci tak slideshow.. neviem preco sa chces stale hadat, ale ked ma naseres tak ti to skompilujem bez fpu a uvidis ze nepoznas rozdiel !
              P
              Naposledy upravil DJM; 27.08.2017, 10:01:44.
              Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
              Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

              Komentovat


                #67
                O: Vampire V4

                @DJM

                Proto jsem ti dal odkaz na nazor vyvojare portu pro Risc OS (rovnez bez FPU):

                David reminded us that the legendary 3D blast-the-crap-out-of-everything game Quake is quite a processor stressing piece of software in terms of the amount of floating point maths employed to realise the 3D game world and objects therein.

                Komentovat


                  #68
                  O: Vampire V4

                  Autorem citovaného textu je DJM Přejít na původní příspěvek
                  Rozhodni si myslienky..... Kedze Quake je v C, tak staci jedine v kompilery nastavit Math.library namiesto FPU a to je cele. Jednoduche aj ked nie najrychlejsie....
                  G2vhbhyfkvhjdffgec6bjyvyKdďekvmvnncfkztvvec

                  Komentovat


                    #69
                    O: Vampire V4

                    3D a Amiga: přenesli jsme se zde z myšlenky, že Vampire neni na 3D hry na tématiku, že Quaka Vampire výkonově nedá. Držme se tématiky, že Vampire není na pořádné 3D hry. Bylo zde napsáno, že Vampire dosuhuje v rámci výkonu zhruba 2-2,5 násobku 060ky. Pokud se budeme držet toho, že je Alien Breed 3D hratelný na 020ce i když s hrubou pixelizací, opravdu to, že Vampire bude postačovat na 3D hru záleží pouze od programátora. Já jinak vůbec netušil, že AB3D jede na 020ce. I když hrám již neholduji a 3D hrám již vůbec, tak jako opravdu klobouk dolů nad AB3D.
                    Amiga - PMD 85

                    Komentovat


                      #70
                      O: Vampire V4

                      @Lisiak

                      že Vampire dosuhuje v rámci výkonu zhruba 2-2,5 násobku 060ky
                      Integer vykon. rychlost FPU nedosahuje ani na 68040.

                      Komentovat


                        #71
                        O: Vampire V4

                        pavlor: Díky za info, předpokládám, že AB3D taky asi nepoužívá FPU a když jo, co jsem četl, tak je i tak slabé. Vampire má mnohonásobně vyšší výkon. Pokud se nebudeme pohybovat v nejvyšších rozlišeních tak v tom já nevidím zásadní problém. A opravdu nemusím takové ty tématiky ve smyslu že to nejde udělat. Takhle dopředu se vzdávat. S tímhle smýšlením by snad nevznikl ani AB3D
                        Amiga - PMD 85

                        Komentovat


                          #72
                          O: Vampire V4

                          Autorem citovaného textu je k0x Přejít na původní příspěvek
                          G2vhbhyfkvhjdffgec6bjyvyKdďekvmvnncfkztvvec
                          Aaa... k0x nám usnul s xichtem na klávesnici...


                          )

                          Komentovat


                            #73
                            O: Vampire V4

                            Autorem citovaného textu je Lisiak4 Přejít na původní příspěvek
                            pavlor: Díky za info, předpokládám, že AB3D taky asi nepoužívá FPU a když jo, co jsem četl, tak je i tak slabé. Vampire má mnohonásobně vyšší výkon. Pokud se nebudeme pohybovat v nejvyšších rozlišeních tak v tom já nevidím zásadní problém. A opravdu nemusím takové ty tématiky ve smyslu že to nejde udělat. Takhle dopředu se vzdávat. S tímhle smýšlením by snad nevznikl ani AB3D
                            Marne hledam tlacitko "Lisiak OFF". Chlape co ty napises, to je jedna perla vedle druhe.

                            Co se her tyce tak FPU vyzaduje myslim akorat port Quaka, Quake 2 a novejsi verze Duke Nukem 3D, pravdepodobne existuje i FPU verze TFX, ale to je spis jen takova zajimavost. Pak jsou hry, ktere dokazi FPU vyuzit, ale nutne ho k provozu nepotrebuji jako treba Total Chaos AGA.

                            Ale technicky je Quake a AB3D nesrovnatelny...

                            Autorem citovaného textu je pavlor
                            Integer vykon. rychlost FPU nedosahuje ani na 68040.
                            Jestli mas na mysli FEMU, tak to zatim "nepouzitelne" pomale, pomalejsi i nez 68882...
                            Naposledy upravil ExiE; 27.08.2017, 23:18:30.

                            Komentovat


                              #74
                              O: Vampire V4

                              ExiE: Já nesrovnával Quake s AB3D. Pokud si přečteš můj příspěvek #69 kde jsem napsal "přenesli jsme se zde z myšlenky, že Vampire neni na 3D hry na tématiku, že Quaka Vampire výkonově nedá. Držme se tématiky, že Vampire není na pořádné 3D hry."

                              Protože když si přečteš celé vlákno, tak se zde začalo tím, že Amiga s Vampire neni na 3D hry. Pak se zde začalo s Quakem, kterého jsem tou mou větou právě v rámci porovnávaní poslal do háje.

                              Já zde nehodnotím ani nechci hodnotit, ani nechci Quaka s něčím porovnávat.

                              Já jsem pouze napsal, že AB3D šlape na 020ce. Máme zde o tři prdele výkonnějšího Vampíra. A tím pádem nám zde mezi 020 a Vampírem vzniká jakýsi vykonnostní rozdíl a je pouze na programátorovi, co s touhle výkonnostní rezervou udělá a že z mého pohledu nevidím problém v 3D hře.

                              Radši ještě dodám, že se zde nebavím o žádném portu.
                              Naposledy upravil Lisiak; 28.08.2017, 00:25:34.
                              Amiga - PMD 85

                              Komentovat


                                #75
                                O: Vampire V4

                                @ExiE: Já lišáka pochopil už na první pokus
                                Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X