vdaka! na toto sa chystam az bude moja 1200 ok, dufam ze do roka a do dna :-/
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Ambermoon
Sbalit
X
-
Autorem citovaného textu je Marien Přejít na původní příspěvekTed jsem zaznamenal zvláštní problém. Znovu jsem rozjel Ambra. Vysvobodil jsem Sylfku, vrátil se do města a chtěl ji trochu potrénit. Na začátku měla 1050 experience, potreénil jsem třeba na 2100 a uložil pozici, po loudu má opět jen 1050 expů. Ostatním postavám se ale expy počítají dál. Vyloučil jsem hradware, různé paměti, amigy, turbokarty beze změny, tak je to softem, ale dříve jsem nic takového nezaznamenal, zaznamenali jste něco podobného. Ještě by to mohla mít na svědomí anglická verze hry, ta pár bugy oplývala.
Věc se má tak, že pokud máte v partě třeba 4 lidi a prostřední 2 propustíte, tak ten 4 se po loadu nebo jiných operacích, kdy se mění hlavní okno přesune v horní liště vedle prvního, ale v load systému je jeho informace stále fixována na pozici 4, tím pádem ve hře normálně expí a expy mu rostou, ale loadem se to všechno vrátí na stav, který platil, když byla postavička na 4 pozici na liště. Pokud tomuto chci zabránit musím propustit všechny postavy (výjma 1 samozřejmě) a pak nabrat znovu ty, které potřebuji. Pak se vše chová korektně. Nevím zda je to obecný problém nebo jen zvláštnost u anglické verze, ale nepřekvapilo by mě pokud by to dělaly verze obě.Sběratel Amiga pecek. WHDLoad and MUI registered user. Advanced bastler.
Komentovat
-
O: Ambermoon
Pustil jsem se po letech znovu do Ambermoonu, a jedu anglickou verzi s posledním Meynafovým patchem. A i když mi na Lyramionu chybí už jen pár questů k tomu abych se dostal na Zelený měsíc, rád bych poznal vaše poznatky či náměty kde jsem u hraní zakysnul.
1. Po zničení Luminora se všichni osadníci vrátí do Burnville a kdesy na ulici lze potkat dědulu, který mě navádí k Lebasově věži (ta nejvyšší z nejvyšších), jak se k ní dostat nemá smysl popisovat každý si k ní dokáže najít cestu sám podle toho v jakém stádiu hry je, ale mě jde o to jak se dostat do samotné věže, klíč jsem nikde nenalezl a známky o Drekovi který zanechal zprávu na dveřích od věže taky nic. Jde pouze o nedokončený quest při vývoji hry nebo se do věže dá dostat legální cestou nalezením klíče?
2. Dalším zákysem bych označil zničení Sansrie, po jejím odchodu do říše Bala mi po ní zbyde lavev s její krví, jakýsi obojek a klíč, kterým jak mě duchapřítomně napadlo bych zkusil odemknout tunel zpřístupňující ostrov, klíč samozřejmně nefunguje. Je jen zarezlí zámek nebo jde o další nedokončený quest nebo nevyladěný bug od Thalionu, k čemu jinému by onen klíč mohl být?
3. Na hádanky jsem nikdy moc nebyl, nevíte někdo hesla ke všem 4 studnám v městě elfů Illienu? V AmigaREVIEW jsou popsány jen 3 ze 4.
Dostali jste se taky do stejných slepých uliček jako já?
Komentovat
-
O: Ambermoon
1. Tych dvierok v kopcoch pod vezou je viac. Za jednymi je mala jaskyna s Drekom - ten ma kluc. Ziadny bug.
2. Flaska je questovy predmet, nahrdelnik mozu nosit len zeny a ten kluc je naozaj k tym dveram, ale je to bug. Myslel som si ale, ze ho Meynaf odstranil...
3. Hral som este povodnu verziu so zabugovanymi - nefunkcnymi hadankami, takze neviem, ale vo vlakne na EAB by mali byt vypisane tie aktualne. Tusim NEEDE, RING a este volaco...
Ziadne problemy som pri hrani nemal, az na jednu hadanku na tretej planete (snad nespoilerujem). Ak s nou budes mat problemy, ozvi sa
A som rad, ze si sa do Ambermoonu pustil. Je to moja najoblubenejsia hra.???
Komentovat
-
O: Ambermoon
Díky za radu, druhou jeskyni jsem našel a místní obyvatele poslal do věčných lovišť.
Nevím zda u puvodní ENG verze nepadala hra do dosu, ale po pouzití klíče hra sice nevypadne ale stejně dveře zůstanou zamčené Meynaf není pánbůh, ale díky mu i za to co dělá. To jeho update mě přinutil vyzkoušet Ambermoon znovu a zahrát si poctivě bez návodu z AR, a zároveň vyzkoušet jím opravené bugy.
A co se studní v Illienu týká mám již odemčené všechny, když nevíte co by EAB to jistí
Snad jsem se jen zaseknul u Lebasovi věže. Myslím si, že má patra 4. Mě se podařilo vyčistit patra jen 3 a z toho v prvním a druhém patře jsou místnosti do kterých se zatím nedovedu dostat. Je možé že by mi pomohlo lano koupené u obchodníka? Případně souvisí vstup do 4. patra s těmito místnostmi?
Jinak na Lyramionu mě čeká quest v Gemstone a kouzelník zavřený ve Spanenbergu a budu se snad moci vypravit lodí na první měsíc.
Komentovat
-
O: Ambermoon
Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvekA já jsem rád, že se Killjoy konečně registroval na fóru. Je to pravý hardcore Amiga pařan.
Komentovat
-
O: Ambermoon
Tak Lebabovu věž mám úspěšně za sebou (všech 6 pater opravdu to chtělo skočit do správné díry aby se člověk dostal do dalšího patra, mimochodem nabíjárna na magické předměty je vcelku prospěšná vecička, když ještě nemám správné kouzlo ve svojí zásobě.
Nu prošel jsem co se dalo. Tarbosovu hrobku se skolením Toornahuna i likvidaci Sorela.
Tar The Darka jsem přivedl k rozumu vcelku rychle stačilo si pořádně přečíst o čem mluvil Toornahun a tvar obou půlek amuletu mi dost napověděl, shodou okolností a i díky přebytku peněz jsem nakupoval prsteny v Burnville, abych si zvedl u party schopnosti a ta zlatnice spojila amulet v jeden kus, zbytek už byl vcelku prkotina. Asi po třetím loadu jsem, kdy jsem se pořád snažil si s Tar the Darkem pokecat z očí do očí, mu rovnou vrazil amulet přes mříže a zbytek už asi popisovat nemusím.
Každopádně opět jsem stál na místě. Sice jsem měl návod od Kira jak se dostat přes trpaslíčí bludiště, ale nikde jsem nepostřehnul, a nebo jsem to prostě přehlédnul, kde zjistit informace o tom kde se trpasličí bludiště nachází. Úplnou náhodou, když jsem letěl s orlem z Illienu do Spanenbergu jsem proletěl kolem až mě to vyloženě praštilo do očí, ale stejně si nevybavuju kde mi tahle vcelku důležitá informace unikla nebo kde jsem ji měl sehnat.
Teď už procházím Dor Kiredon na Zeleném měsíci, tak uvidím na co narazím při hraní dál.
Komentovat
-
Pyrcador, který udělal remake Ambermoon pro Mac, linux a Win udělal také https://github.com/Pyrdacor/Ambermoon-Advanced verzi, která je pro Amigu a obsahuje rozšíření o další úkoly a upravená kouzla.
Zkoušel jste to někdo? Původní Ambermoon byl super.
AmigaOS3: Amiga 1200
AmigaOS4: Micro A1-C, AmigaOne XE, Pegasos II, Sam440ep, Sam440ep-flex, Sam460LE, AmigaOneX1000
MorphOS: Efika 5200b, Pegasos I, Sam460LE, Pegasos II, Powerbook G4, Mac Mini, iMac G5, Powermac G5 Quad
- Poděkování 2
Komentovat
Komentovat