Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Evil's Doom - problémy zobrazení, padání hry

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
    A nejsem si jistej, ale Kvin mi říkal, že to dohrál .
    Nikoliv.

    Skončil jsem někde za bugem se sejvem, jak k němu Prober linknul pikčur, tuším že jsem pak neměl tuchy, kam jít dál, nebo mě skolil jinej bug.

    Komentovat


      #17
      Mno už mám za sebou pár hodin hraní, jsem zvědavej, kam se dostanu tentokrát .
      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

      Komentovat


        #18
        For Davesade

        Tak to mi moc nepomohlo, tyhle věci dávno vím, viděl jsem ale obrázky z ohnivého levelu a k tomu se nemohu nijak dostat, nebo zmínka o dracích a přesunu na jinej ostrov, snad obrů. Podvodní level je u toho voru?? Proč mi nejdou otevřít v předposledním levelu Ztracených legií jedny dveře a po rozhovoru s mrtvolama nebo co jsou zač, mně chodba vrací neustále zpět??

        Komentovat


          #19
          Prostě zapomenout na tuhle hru, bohužel. Je to prašivý nedodělek.
          Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

          Komentovat


            #20
            1.
            Ja som presiel ED na holej A1200 + 2.5" 850MB HDD a kamos to presiel na A1200 + 3.5" 420MB HDD + Blizzard 1230 + 8 a neskor 16 MB RAM, takze v HW chyba nie je

            2.
            Savy sa seru ked skusate savovat na AFS, PFS alebo inu particiu s filesystemom inym ako FFS. My sme si kvoli tomu kazdy spravili 10MB FFS partition cisto na ED savy a slo to bez problemov.

            3.
            Niekde vyhrabem navod na "skok" v pokazenom leveli a zverejnim ho. Hru som presiel inac bez navodu 2x a je to super zazitok, urcite na nu netreba zanevriet. Kamarat dokonca vyrobil script pre turbokartove verzie kde sa nemusi rebootovat. Proste to ide, len treba chciet. Grafika nam na Amigach neblbla vobec, len vo WinUAE.

            4.
            Aby som nezabudol! Treba prehodit na Blizzarde ten jumper, ktory povoluje pouzitie Blizkicku ci jak sa ten andel vola, viete co myslim. v jednej polohe to ide a v druhej nie, ale uz si za boha nepamatam ako to je. Hral som to niekedy v roku 1999...
            ???

            Komentovat


              #21
              ty postrehy urcite uvitame
              tahle hra jinak skutecne stoji za to.
              sam jsem se dostal taky hodne daleko (nekam za vodni level), pak sla hra trochu do zapomneni, ale rad bych to doklepnul, aspon kam to pujde.
              A500, A500+, Amiga 600HD/ACA630, A600 V2-Apollo 68080, Amiga 1200/Blizz1230/50, CD32, A3000, A4000/060, Minimig, Powerbook G4 17" MorphOS, SAM460cr AmigaOS4 God is great!

              Komentovat


                #22
                Těch pár bugů je v poho, že mi to padalo při save a že se rozpadal úvodní obrázek je v poho. Chyba tedy bude asi ve mně. Ty Hell dungeony jsou přístupné kde? Poté co seženu všechny hadí zbraně pro chrám? Dá se dostat ještě mimo hlavní ostrov? Je cílem návštěvy Pevnosti ztracených legii vysvobození Horsemen nebo co to je tam dole?

                Komentovat


                  #23
                  Checht, vidite, aky som slepy? Pozrite sa na prvej stranke na Proberov prispevok (c.4). Je tam presny navod na odstranenie problemu s dverami. Stiahnite si program DEKSID (pripadne mozno pomoze aj iny HEX-editor) a pozrite sa na ten cierno-biely obrazok, ktory pridal Prober. Postavte sa pred stenu, ktora blokuje dvere (alebo inac 3 stvorceky dolava od popisku NOTE, BONES...). Ulozte si hru a vypnite ju. Teraz si spustite DEKSID a otvorte si v nom subor *.bel z adresara vami vytvoreneho sejvu. Najdite blok 0001 a v nom poziciu 79 a prepiste ju na 05 00 01 00 17 (ako je to aj na tom obrazku). Tymto posuniete partiu o pr metrov na vychod, za "zabetonovane" dvere. Pustite ED, loadnite a tradaaaaaa... ste tam!

                  Prober napisal, ze finalny boss je nesmrtelny, ale nie je. Je to tuhy parchant, ale rozbil som ho.
                  ???

                  Komentovat


                    #24
                    O tomhle bugu jsem věděl. Takže jiný ve hře není a lze to dohrát. Sakra, tak je to se mnou horší než jsem myslel

                    Komentovat


                      #25
                      Autorem citovaného textu je PaladinW Přejít na původní příspěvek
                      Těch pár bugů je v poho, že mi to padalo při save a že se rozpadal úvodní obrázek je v poho. Chyba tedy bude asi ve mně. Ty Hell dungeony jsou přístupné kde? Poté co seženu všechny hadí zbraně pro chrám? Dá se dostat ještě mimo hlavní ostrov? Je cílem návštěvy Pevnosti ztracených legii vysvobození Horsemen nebo co to je tam dole?
                      To fakt chces, aby som Ti pokazil zazitok...?

                      Napisem to bielym, je to spoiler, tak si ho pripadne oznacte a precitajte...

                      Pojdete aj mimo ostrov, lodou, ale nebude nova mapa sveta, len jeden dungeon, kde ziskate draka, na ktorom odletite niekam do kelu, tam bude uz tusim posledny dungeon s bossom a tusim aj tie pekelne levely, bude tam treba hasit ohne hasiacim pristrojom (!!!) fakt sranda, hlavne jeho herny popis Presne poradie som pozabudal, som uz predsalen stary
                      ???

                      Komentovat


                        #26
                        Nepokazíš. Věř, že jsem tomu věnoval hodně času, lezl po zdech, prozkoumal snad všechny kouty. Něco mi ale muselo utéct. Možná je to v tom, že neumím dobře anglicky a váznu v rozhovorech.

                        Komentovat


                          #27
                          for Wolfus

                          tak jsem si to přečetl a vlastně se jen potvrdilo, co jsem si myslel. Tahle informace o drakovi se ke mně dostala. Možná by stačilo poradit, jak se dostat do královské místnosti na hradě. Mám klíč prokličkoval jsem mezi fireboly stojím u dveří a klíč nic. Sakra, procházím celej hrad znovu, místnost po místnosti, prozkoumávám zdi, pořád do kola, týden a nic nenajdu.

                          Komentovat


                            #28
                            Aaaaaaa...! Tak to je uz aj na mna tazka otazka... Bolo to davno a takychto miest je tam vela... Tym klucom sa nedaju otvorit nejake dvere? Alebo nie je nejake tlacitko na stene niekde?
                            ???

                            Komentovat


                              #29
                              je tam normálně zámek a tak počítám, že by tam měl jít nějaký klíč nalezený v hradu

                              Komentovat


                                #30
                                Teraz ma napadlo, ze niekde bola klucova dierka s napisom TOLL IS RISING a trebalo tam hadzat peniaze... Ale ke to bolo si nespominam.
                                ???

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X