Perfekné, konečne som sa dočkal. Doteraz som hrával tuto hru len cez emulátor ZX Spectra a C64. Snažil som sa hru rozbehať aj cez emulátor STonAmiga, ale ani jeden image súbor s touto hrou mi nešiel. Takže konečne máme Amiga verziu tejto hry.
The latest retro game news, reviews and features from the team at Retro Gamer. Subscribe here today.
Neni to tak strhujici jak clanek o Apidia, ale porad velmi zajimave. Pise tam kde se inspiroval a ze to treba psal na pocitaci Tatung Einstein a po RS232 posilal do ZX Spectra.
Pro me to byla v minulosti jedna z nejzajimavejsich her. Mimochodem od teleportu Amiga to v podstate nikam nevedlo, jen o jednu obrazovku vedle.
Starquake sa mi nepaci a ani nemam na nu ziadne spomienky.
Za to som ale zistil, ze Highway Encounter amiga verzia neni. Kedysi som to hraval na didaktiku a mam na nu pekne spomienky. Nasiel som ale celkom peknu atari verziu, ktoru by som rad videl aj na amige.
Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)
Commodore Amiga -=Starquake=-***Coder : Phill Boag-Butcher (Galahad/FLT^SCX)Graphician : David McLachlanGraphician : GreyfoxGraphician : Mark K. Jones (Mark ...
Highway Encounter by chtělo více lidí na Amize, ale kdo by to přeportoval z Atari ST?
Commodore Amiga -=Starquake=-***Coder : Phill Boag-Butcher (Galahad/FLT^SCX)Graphician : David McLachlanGraphician : GreyfoxGraphician : Mark K. Jones (Mark ...
Highway Encounter by chtělo více lidí na Amize, ale kdo by to přeportoval z Atari ST?
No radeji nikdo. Amigisti sou nejak vysazeny na porty her z ST. Pry neco jako malo barev nebo tak Tak bude lepsi port nedelat. Nekdo tu minule na to dost treskute nadaval
Na týchto konfiguráciach hra fungovala v pohode. Celkovo mi však príde pohyb panáčika a príšerok pomalší ako na ostatných platformách. Mohli trošku pridať na rýchlosti pohybu. Ale aj tak som rád, že som sa dočkal Amiga verzie tejto hry. Graficky je hra samozrejmä najviac podobná Atari ST verzii. Tu je video s porovnaním Starquake na rôznych platformách:
Ono je to dáno způsobem portu - hra v podstatě běží v emulaci ST, kolem samotného jádra běží jednoduchý emulátor, proto je to pomalé. Ale divím se že i na Vampiru. Každopádně v další verzi slibuje Galahad zrychlení díky optimalizaci.
Ono s tím bylo hrozného sraní a aby hra mohla vůbec vyjít, bylo potřeba vyřešit spoustu obstrukcí od Stephena Crowa. Pak taky díky viru přišla vniveč čtyřměsíční práce a tak dále. No ale o tom si můžete přečíst jinde. S dostatečně rychlou Amigou (případně dobře nakonfigurovaným emulátorem) je to podle mě pěkně udělaný port a těším se, že si ho pořádně užiju na Praseparty.
"Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)
Komentovat