Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Ta co jsem prvně dával Davemu, takže počítám že ta bez něj.
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Hele to bych mohl, že jo! Někde ho mám. Ale zas pak nemá moc smysl se do hry vůbec pouštět. Možná bych ale mohl vyspoilovat jen kritická místa, kde se dá umřít. Něco jako "až potkáte ďábla, nepoužívejte na něj kbelík s vodou", což?
No urcite ju niekde na disketach mam a aj zdrojaky, ale je to uz vysse 10 rokov co som predal Amigu.
... napodařilo se náhodou někomu získat verzi o které se zmiňoval Bytepack? Před grafikou smekám klobouk a neustále tvrdím, že je škoda, že nevzniklo (nebo nevyšlo) více takovýchto podobných československých počinů.
Haha, tak to je vtipné - zakysl jsem asi v tříčtvrtině hry . Zdá se, že mi vynechala paměť a kritické místo s knížkou jsem zapomněl, jak řešit. Popravdě mám ale pocit, že možná je na vině i hra samotná, přísahal bych, že potřebný klíč vidím na obrazovce, ale nejde sebrat. Ale možná se upínám na špatné místo, ach ta paměť!
No nic, tady máte první část návodu. Na dohrání pracuji...
Po parádním intru se objevujeme uvnitř domu. Můžete strávit dost času zkoumáním předmětů pomocí ikonky s lupou, ale autoři byli poměrně líní a skoupí na informace, takže jen pár úvodních obrazovek disponuje detailními informacemi... každopádně v popisných textech se skrývá spousta černého humoru, který s odstupem času překročil hranici trapnosti a stal se druhoplánovitě vtipným - takže doporučuji zkoumat všechno. Obecná poznámka k chůzi - jelikož path finding hra nemá, musíte s hrdinou vždy chodit jen přímou cestou. V praxi tedy klikněte někam zhruba doprostřed místnosti - hrdina vyjde z kteréhokoliv rohu k němu - a pak teprve klikněte na cílovou destinaci. Prosťě choďte co nejvíc pravoúhle, nikoliv úhlopříčně. Tento trik, společně s chozením dostatečně blízko ke zajímavým předmětům - vám ušetří spousty nervů, tak na to dbejte.
Vydejte se doleva, pak doprava a nad stolem na poličce seberte lahev s parfémem. Pokračujte doprava a nahoru, pak opět nahoru a nad postelí vezměte kříž s panenkou. Jděte zpět doprava a pak znova doprava a opět doprava, následně nahoru. Otevřete truhlu pod oknem a prozkoumejte ji. Se sebraným klíčem se vracíme pořád doleva, v místnosti s šatními skříněmi pak není cesty jinam než nahoru - o ocitnete se v první, čili centrální místnosti.
Dejte se doprava, pak doleva a seberte ze stolu nůž. Pokračujte doleva a ocitnete se v kuchyni. Prozkoumejte koš, seberte hrnec, otevřete prostřední skříňku pod dřezem a seberte kýbl s vodou. Otevřete ledničku a nechte ji být. Dejte se opět doleva a pak nahoru. Skříň v pravé části obrazovky odemkněte hliníkovým klíčem, otevřete ji a seberte demižon. Následně přepněte páku. Vracíme se pořád doprava, v místnosti s krbem samozřejmě nahoru - a jsme opět v centrální místnosti.
Vydáme se doleva, doprava a otevřeme pravou skříň. Prozkoumáme její obsah. V další místnosti prozkoumáme mrtvolu a sebereme knihu. Vrátíme se doleva, pokračujeme doprava, nahoru, dvakrát doprava a nahoru. Pravé dveře jdou odemknout zrezivělým klíčem a tím vstoupíme do koupelny. Tady jsem měl zákys jako prase - prozkoumejte dvakrát vědro, získáte lano a nový, zelený klíč. Vrátíme se doprava, doleva a na oltáři použijeme prázdnou lahvičku na misku se svěcenou vodou. Vrátíme se do centrální místnosti - tj. několikrát doleva a pak nahoru.
Místnost opustíme směrem doprava a pak jdeme třikrát doleva. Ve sklepě odemkneme zeleným klíčem truhlu vlevo a třikrát prozkoumáme její obsah. Jděte nahoru a sekerou rozbijte sud úplně vlevo. Díru prozkoumejte a hle - jsme o kus dál (a také rapidně se změní grafika) . Dejte se doprava, doprava a na oheň vylijte vědro s vodou (zde je hra naštěstí tolerantní, nemusíte stát nebezpečně blízko ohni, stačí být tak 10 pixelů od něj), následně použijte lahvičku se svěcenou vodou. Jdětě nahoru a prozkoumejte zakloněnou postavu uprostřed. Seberte náhrdelník a vraťte se směrem nahoru. Opustťe lokaci směrem doleva, ze sklepa pak jděte zpátky doprava tak dlouho, až dojdete do místnosti s krbem.
Dojděte ke krbu co nejblíž (!) a prozkoumejte ho - máme ohořelé poleno. Následně se postavte kousíček pod kobereček vlevo u krbu (pod obrazem) a odsuňte ho. Prozkoumejte, co je pod ním a vložte náhrdelník do štěrbiny. Použij lano na díru a následně seber ze stolu knihu.
... no a právě klíč k otevření knihy mám pocit je u té ženské s náhrdelníkem, ale nejde sebrat... anebo se pletu.
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Komentovat