Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Metro Siege

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Metro Siege

    Pripravuje se bojovka od dalsiho z tymu pod hlavickou Pixelglass pro OCS/ECS Amigy s min. 1 MB Ram


    co-op pro 2 hrace
    vice nez 60 barev na obrazovce
    podpora vicetlacitkovych ovladacu

    #2
    O: Metro Siege

    Dělam tomu patrona už pár měsíců a tak mám přístup k background videím. Ti kluci jsou naprostí profíci. Přesně vědí co dělají, jedou podle striktního scénáře, žádný živelný vývoj. Ta hra bude pecka a ta druhá (fantasy) taky.
    "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

    Komentovat


      #3
      O: Metro Siege

      Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
      Dělam tomu patrona už pár měsíců a tak mám přístup k background videím. Ti kluci jsou naprostí profíci. Přesně vědí co dělají, jedou podle striktního scénáře, žádný živelný vývoj. Ta hra bude pecka a ta druhá (fantasy) taky.
      me na tom sere ze maji evidentne super grafika(y) a presto trvaji na vyvoji hry pro OCS Amigy. Uz v tom videu je videt jak setri pameti. (napr tlustej borec ma kostru atleta kdyz umira) ty kecy ze by to bylo pro AGA narocnejsi na vyvoj jsou nesmyslne. Pro grafika by to byla stejna, ne-li jednodussi prace, koder by nemusel tak moc skudlit se zdroji...

      Komentovat


        #4
        O: Metro Siege

        Vypada to hezky
        Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫

        Komentovat


          #5
          O: Metro Siege

          Autorem citovaného textu je ExiE Přejít na původní příspěvek
          napr tlustej borec ma kostru atleta kdyz umira
          Je to jen for..... Ale podle me maji tlusti lide kostru vicemene stejnou jak atleti, nemaji “tlustou kostru”, nebo tak neco. Podle me je to tak v poradku.

          Komentovat


            #6
            O: Metro Siege

            Já mám Exie takovej dojem, že tobě prostě není nic dost dobrý. Skoro vždycky, když se něco objeví, tak ty to kritizuješ. To je opravdu motivující.
            "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

            Komentovat


              #7
              O: Metro Siege

              Zrovna u tehle hry jsem nic demotivujiciho nenapsal mimo toho komentare tady. Na EAB jsem se (slusne) zeptal, jestli si mysli ze je o tolik vic Amig bez AGA v uzivani.

              Co se tyce te kritiky, jsem vetsinou uprimny, uz jsem vyrostl z toho ze budu neco chvalit za kazdou cenu, i kdyz to stoji za prd, jen aby se to nekoho nedotklo.

              add kostra, tak ta se objevi s cernym obrysem te postavy a ten cerny obrys je proste uplne jiny nez ten tlustoch. Byl to proste jen jeden z nejviditelnejsich prikladu setreni pameti ve hre, nic jineho...

              Komentovat


                #8
                O: Metro Siege

                Čučel jsem ve čtvrtek na představení hry na twitch u Amiga Billa a ta hra vypadá moc pěkně. Má to kolem 60 barev na obrazovce. Taky bych se asi neomezoval jen na 1MB RAM a OCS čipset. Ale i tak to vypadá podstatně lépe než obdobný Strangers pro AGA čipset. Už se těším na plnou verzi a doufám, že to bude stejně zábavné jako třeba Renegade na ZX Spectru . Je to příjemná změna od Amosových patlanin.
                I love Amiga

                Komentovat


                  #9
                  O: Metro Siege

                  Takhle na pohled to vypada dost profi. Za me skoda, ze to bude jen tupa klikacka ve stylu double dragon, takze si to nezahraju... ale i tak v tomhle pripade palec nahoru. Ve srovnani s tema srackama, co vychazi, tohle by mohla byt jedna z tech zarivejch vyjimek
                  Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫

                  Komentovat


                    #10
                    O: Metro Siege

                    OCS je dle mne základ, je to podstatně důležitější než mít pouze AGA verzi.
                    Amiga - PMD 85

                    Komentovat


                      #11
                      O: Metro Siege

                      Autorem citovaného textu je Lisiak4 Přejít na původní příspěvek
                      OCS je dle mne základ, je to podstatně důležitější než mít pouze AGA verzi.
                      A proc? Nejaky argument k podepreni takoveho nazoru?

                      Komentovat


                        #12
                        O: Metro Siege

                        Kompatibilita
                        Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫

                        Komentovat


                          #13
                          O: Metro Siege

                          Tak ECS a OCS je jasné. Poběž to prostě na všem co má 1 Mb chip což je dneska nejspíš tak 90% Amiga HW.
                          Být to jen AGA znamená to značné omezení.
                          Osobně bych trošku šel po větším využití RAM protože v čem je skutečná limitace, jsou právě ty 1 Mb RAM.

                          Ale jinak hra vypadá super!
                          Dum spiro spero!
                          Amiga 1200 x2, Amiga 600, Amiga 500, PowerMacek G5 (MorphOS), Amiga 2000. IceDrake (68080/192MIPS, 512 MB RAM, RTC)

                          Komentovat


                            #14
                            O: Metro Siege

                            Autorem citovaného textu je Noro Přejít na původní příspěvek
                            Tak ECS a OCS je jasné. Poběž to prostě na všem co má 1 Mb chip což je dneska nejspíš tak 90% Amiga HW.
                            Být to jen AGA znamená to značné omezení.
                            no jsi vedle jak ta jedle
                            OCS rozhodne neznamena 1 MB chip RAM, ale 0.5 MB chip a 0.5 MB fast, coz je pravdepodobne nejrozsrirenejsi varianta A500 jakou bys dnes nasel
                            o ECS v podstate neni vubec potreba mluvit, protoze jejich pocty jsou zanedbatelne i proti AGA

                            ja si osobne myslim, ze vetsina *aktivnich* amigistu vlastni nejaky AGA stroj, pripadne pouziva emulaci kde taky bezi AGA bez problemu, nebo ma uz dnes Vampira, kde taky bezi SAGA


                            jediny validni argument, ktery padl od vyvojare na EAB je vyssi narocnost na vyvoj, jenze ten je platny jen za urcityuch podminek, a zrovna v pripade tymu ktery pracuje na Metro Siege by tomu tak podle meho nazoru nebylo. Protoze maji grafika, ktery je absolutni profik ktery pracuje pri vytvareni grafiky na modernich strojich...

                            Programator ma naopak vice prace na OCS, protoze musi bojovat s velmi omezenou velikosti CHIP RAM

                            Komentovat


                              #15
                              O: Metro Siege

                              Treba to berou jako vyzvu a dalsim krokem bude plynula konverze 1:1 na C64
                              Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫

                              Komentovat

                              Zpracovávám...
                              X