Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Metro Siege
Sbalit
X
-
O: Metro Siege
Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvekDělam tomu patrona už pár měsíců a tak mám přístup k background videím. Ti kluci jsou naprostí profíci. Přesně vědí co dělají, jedou podle striktního scénáře, žádný živelný vývoj. Ta hra bude pecka a ta druhá (fantasy) taky.
Komentovat
-
O: Metro Siege
Autorem citovaného textu je ExiE Přejít na původní příspěveknapr tlustej borec ma kostru atleta kdyz umira
Komentovat
-
O: Metro Siege
Zrovna u tehle hry jsem nic demotivujiciho nenapsal mimo toho komentare tady. Na EAB jsem se (slusne) zeptal, jestli si mysli ze je o tolik vic Amig bez AGA v uzivani.
Co se tyce te kritiky, jsem vetsinou uprimny, uz jsem vyrostl z toho ze budu neco chvalit za kazdou cenu, i kdyz to stoji za prd, jen aby se to nekoho nedotklo.
add kostra, tak ta se objevi s cernym obrysem te postavy a ten cerny obrys je proste uplne jiny nez ten tlustoch. Byl to proste jen jeden z nejviditelnejsich prikladu setreni pameti ve hre, nic jineho...
Komentovat
-
O: Metro Siege
Čučel jsem ve čtvrtek na představení hry na twitch u Amiga Billa a ta hra vypadá moc pěkně. Má to kolem 60 barev na obrazovce. Taky bych se asi neomezoval jen na 1MB RAM a OCS čipset. Ale i tak to vypadá podstatně lépe než obdobný Strangers pro AGA čipset. Už se těším na plnou verzi a doufám, že to bude stejně zábavné jako třeba Renegade na ZX Spectru . Je to příjemná změna od Amosových patlanin.I love Amiga
Komentovat
-
O: Metro Siege
Takhle na pohled to vypada dost profi. Za me skoda, ze to bude jen tupa klikacka ve stylu double dragon, takze si to nezahraju... ale i tak v tomhle pripade palec nahoru. Ve srovnani s tema srackama, co vychazi, tohle by mohla byt jedna z tech zarivejch vyjimek♫ Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫
Komentovat
-
O: Metro Siege
Autorem citovaného textu je Lisiak4 Přejít na původní příspěvekOCS je dle mne základ, je to podstatně důležitější než mít pouze AGA verzi.
Komentovat
-
O: Metro Siege
Tak ECS a OCS je jasné. Poběž to prostě na všem co má 1 Mb chip což je dneska nejspíš tak 90% Amiga HW.
Být to jen AGA znamená to značné omezení.
Osobně bych trošku šel po větším využití RAM protože v čem je skutečná limitace, jsou právě ty 1 Mb RAM.
Ale jinak hra vypadá super!Dum spiro spero!
Amiga 1200 x2, Amiga 600, Amiga 500, PowerMacek G5 (MorphOS), Amiga 2000. IceDrake (68080/192MIPS, 512 MB RAM, RTC)
Komentovat
-
O: Metro Siege
Autorem citovaného textu je Noro Přejít na původní příspěvekTak ECS a OCS je jasné. Poběž to prostě na všem co má 1 Mb chip což je dneska nejspíš tak 90% Amiga HW.
Být to jen AGA znamená to značné omezení.
OCS rozhodne neznamena 1 MB chip RAM, ale 0.5 MB chip a 0.5 MB fast, coz je pravdepodobne nejrozsrirenejsi varianta A500 jakou bys dnes nasel
o ECS v podstate neni vubec potreba mluvit, protoze jejich pocty jsou zanedbatelne i proti AGA
ja si osobne myslim, ze vetsina *aktivnich* amigistu vlastni nejaky AGA stroj, pripadne pouziva emulaci kde taky bezi AGA bez problemu, nebo ma uz dnes Vampira, kde taky bezi SAGA
jediny validni argument, ktery padl od vyvojare na EAB je vyssi narocnost na vyvoj, jenze ten je platny jen za urcityuch podminek, a zrovna v pripade tymu ktery pracuje na Metro Siege by tomu tak podle meho nazoru nebylo. Protoze maji grafika, ktery je absolutni profik ktery pracuje pri vytvareni grafiky na modernich strojich...
Programator ma naopak vice prace na OCS, protoze musi bojovat s velmi omezenou velikosti CHIP RAM
Komentovat
Komentovat