Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Metro Siege

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #31
    O: Metro Siege

    pokud to odvodim z prodejnich cisel Amigy v nemecku
    Amiga 500 1,081,000
    Amiga 500+ 79,500
    Amiga 600 193,000

    tak zustava otazka kolik A500 se prodalo pred revizi 6.
    Kdyz o tom tak premyslim, tak je mozne, ze tech ECS verzi bude ve vysledku vic...
    Nicmene zase porad zustava otazka, kolik lidi ma prepnutou rozsirujici kartu jako CHIP, protoze co si pamatuju z doby kdy jsem mel ja A500, tak nektere hry meli s A500+ problemy, protoze nemela fastku...

    Komentovat


      #32
      O: Metro Siege

      Některé hry měly s A500+ problémy prostě právě kvůli ECS. Několik jsem jich takhle musel vrátit do JRC, protože nejely na šestikuli. Pak vycházely v re-edici a na krabičce byla nálepka Now compatible with Amiga 500+ / 600. Namátkou Bubble Bobble nebo Head over Heels.
      "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

      Komentovat


        #33
        O: Metro Siege

        Myslím, že ten problém nebyl kvůli ECS, ale kvůli KS 2.0.
        I love Amiga

        Komentovat


          #34
          O: Metro Siege

          Jako nevim, jestli jsem moc narocnej, ale proti OCS verzim (podobnych her) nevidim podstatny rozdil "ktery by obhajil nalepku AGA only" - zakaznickou zakladnu mas objektivne mensi. Reseni s copperem tak, jak ho Tsak vyse popisuje, mi prijde mnohem vic elegantni a vic "amigovske".

          Tim nerikam, ze nevidim rozdil, ale prijde mi to malo. Cim jsem starsi, tim vic mi AGA prijde jako vetsi a vetsi provar / zklamani. Ale mozna jsem jen divnej.
          Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

          Komentovat


            #35
            O: Metro Siege

            Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
            Tim nerikam, ze nevidim rozdil, ale prijde mi to malo. Cim jsem starsi, tim vic mi AGA prijde jako vetsi a vetsi provar / zklamani. Ale mozna jsem jen divnej.
            Ono je to asi tím, že EGA -> VGA byl mnohem, mnohem větší (viditelnější) skok než OCS -> AGA.
            Obecně se AGA v hrách nejvýrazjěni projevuje spíš v paralaxním backgroundu, kde ti zbývá prostor pro novou vrstvu.
            Naposledy upravil Predseda; 02.09.2019, 13:40:21.
            "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

            Komentovat


              #36
              O: Metro Siege

              Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
              Cim jsem starsi, tim vic mi AGA prijde jako vetsi a vetsi provar / zklamani. Ale mozna jsem jen divnej.
              Nejsi divnej.
              Co se mě týče, tak jediná zřetelná výhoda A1200 proti A600 byla ta, že settlers měl hudbu, plus fakt, že na A600 nefachal slamtilt (tušim ale, že v ECS by vypadal hůř)
              Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫

              Komentovat


                #37
                O: Metro Siege

                Nevidíte rozdíl ECS/AGA, protože vývojáři AGA nikdy naplno nevyužili jako OCS/ECS. Dnes kdejaká kravina v Amosu nebo backbone vyžaduje CPU 68030 a nějakou FAST RAM. Dovede si představit grafické orgie třeba u Shadow of the Beast, kdyby byl AGA a čipset využitý naplno s CPU 68030 a FAST RAM? Já vidím třeba hodně velký potenciál v AGA Dual Playfield, kde je 16 a16 barev, kdežto u OCS jen 8 a 8. Když se k tomu přidá efekt s copperem, tak je to nádhera. Srovnejte Flink vs Agony. Ale tady jsme celkem OT.
                I love Amiga

                Komentovat


                  #38
                  O: Metro Siege

                  jo AGA byla jen zaplata, prilis malo a prilis pozde na problemy commodore, ktere se jiz v te dobe zacinalo potapet.
                  Po technicke strance to bylo nedostatecne vylepseni, pomala sbernice, chybejici fast ram, coz zase vedlo vyvojare k tomu, ze nevyuzivali veskery potencial hardwaru
                  A rozdil tam videt je i u dalsich her, jen proste neni dost velky. Jeste bych dodal Banshee a treba UFO.

                  Komentovat


                    #39
                    O: Metro Siege

                    Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
                    Dnes kdejaká kravina v Amosu nebo backbone

                    co je backbone?

                    Komentovat


                      #40
                      O: Metro Siege

                      amos
                      "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                      Komentovat


                        #41
                        O: Metro Siege

                        Autorem citovaného textu je ExiE Přejít na původní příspěvek
                        co si pamatuju z doby kdy jsem mel ja A500, tak nektere hry meli s A500+ problemy, protoze nemela fastku...
                        A nektere hry zase fastku nesnasely a tak jsem mel vypinac a jine nemeli radi druhy fdd, byla toho fura. Driv to nemel prepnute asi skoro nikdo, to je pravda, taky jsem to tehda nevedel.

                        To mi rekni, kde je tech milion Amig prodanych jen v Nemecku. Soucasnych Amiga fanousku bude sotva par desitek tisic, pokud vubec desitek.

                        Komentovat


                          #42
                          O: Metro Siege

                          Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
                          Myslím, že ten problém nebyl kvůli ECS, ale kvůli KS 2.0.
                          To mohlo byt jedno i druhe, protoze vychozi stav cehosi byl na te Amize proste jiny a tak to autor neinicializoval, pripadne nevhodne, coz jemu slo, ale na nove Amize uz ne. Taky bych rekl, ze vetsi podil na tom mel KS20.

                          Komentovat


                            #43
                            O: Metro Siege

                            Autorem citovaného textu je k0x Přejít na původní příspěvek
                            co je backbone?
                            engine pro tvorbu her
                            pařba a flink chtěj celýho člověka...

                            Komentovat


                              #44
                              O: Metro Siege

                              Autorem citovaného textu je Doda Přejít na původní příspěvek
                              To mohlo byt jedno i druhe, protoze vychozi stav cehosi byl na te Amize proste jiny a tak to autor neinicializoval, pripadne nevhodne, coz jemu slo, ale na nove Amize uz ne. Taky bych rekl, ze vetsi podil na tom mel KS20.
                              Má první Amiga byla A500+ a pro hry, které nejely jsme použili SW kick na 1.3. Myslím, že na většinu her to zabralo a u jedné jsme museli přepínat z CHIP RAM na pseudo FAST RAM.
                              I love Amiga

                              Komentovat


                                #45
                                O: Metro Siege

                                Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
                                amos
                                hmm to je hruba urazka AMOSU...
                                AMOS byl velmi slusny BASIC orientovany na tvorbu her

                                backbone je jen "maker"

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X