V tom videu tady to nekdo hraje na "easy", tak proto je to asi iiizi. Vcera to hral AmigaBill na streamu a dost se s tim na vyssi obtiznosti trapil, tak pak prestal machrovat, ze to ma rad tezke, a dojel to na to taky "easy".
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Reshoot proxima iii
Sbalit
X
-
vyzera to fajn, skoda ze grafika zaostava za napr. Project X, pride mi taka hranata, akoby nedokreslena, mozno digitalizovana, chcelo by to sa s tym vymazlit--------------------------------------------------
A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,
Komentovat
-
V posledním Amiga Future 166 byl rozhovor s Richardem Loewensteinem, mluvil tam o to svým core toolchainu, že používá:
"Mac mini M2 s vývojovým prostředím Xcode od Applu, cross-assembler VASM od Franka Willeho a samozřejmě FS-UAE.
S pomocí Mac nástroje "Keyboard Maestro" má napsaných několik maker, takže na stisk klávesy se zdroják uloží na cloud, zkompiluje, nahraje do emulátoru a spustí přesně v místě, které zrovna edituje a celý ten proces trvá 2 sekundy. A jedině tak může přesně nastavovat průběh hry na pixely..."
Když jsem sledoval gameplay na youtube, tak tam Loewenstein připsal komentář, že "Game was partially tested and debugged on MISTer."
Úžasný. Mě to připomělo, když jsme na vejšce programovali v TurboPascalu na školních 486-kách, jak nám učitel říkal "vy jste v pohodě, zmáčnete Ctrl+F9 a je hotovo a to otočíte třicetkrát do hodiny. To já jsem ještě nosil program v pytlíku na děrné pásce do výpočetního střediska, kde si ho převzala paní v bílém plášti a za 3 dni jsem šel pro výsledek. A ona mi předala pak výpis, kde bylo napsáno, že v programu byl error..."
Naposledy upravil neo75; 27.01.2024, 20:14:30."Jednou Amigista, vždycky Amigista." (blackgoat, 2023)
- Poděkování 2
Komentovat
Komentovat