Znám systém 1 hry z 8 bitu, jak se dělala mapa a myslím, že to byl základ i pro ostatní hry, kdy bylo vice polí s proměnnými a každý stejný druh (nepřítel1, nepřítel2, zbraň1, zbraň2) z hry mel 1 pole, ve kterém byli aktuální souřadnice konkrétního druhu. Mapa může být i takhle interaktivní, jen je omezena na to, kolik stejných druhů umožníš mít v 1 poli a to si určíš velikostí jednotlivého pole. To řeší Tebou popsanou paměťovou náročnost, kde se vše dává do 1 pole ve kterém asi chceš dávat do mapy i vše ostatní mimo jednotlivé interaktivní druhy. Ještě pak vyřešit práci s pozadím za jednotlivými druhy pokud se na mapě bude, nebo nebude jednotlivý druh nacházet. Ale systém se souřadnicemi jednotlivých druhů je dle mně základ. I ze zadání všech druhů do 1 pole bych neměl dobrý pocit. Nenaprogramoval jsem sice žádnou hru tohohle typu, ale za mně by se to mělo dělat asi takhle a dle všeho to dělali tak i ostatní, nebo minimálně další... .
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
"Lost Forest", aneb hra kterou chystám
Sbalit
X
-
Skladba do úvodního menu, která měla premiéru na Prase párty 2023Přiložené souboryAmiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo
Komentovat
-
Naposledy upravil Cyberian; 08.09.2024, 20:55:09.Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo
- Poděkování 11
Komentovat
-
Perfektní atposférická hudba, úplně něco na způsob Jean-Michel JarrehoAmiga 1200, Micronik Mini-Tower, PiStorm32 Lite (Rasberry Pi 4B), FastATA 1200 MK-IV, Lyra 2, Indivision AGA MK3, ZIP 250MB, HP LaserJet 1100, interní HD mechanika (EXA), 3x extérní DD mechanika, LinkSys EC10T
- Poděkování 2
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je rok Přejít na původní příspěvekTu falosnu psychedelicku cast by som dal tichsie, alebo fade out do ticha, ale ta cast o 50s je mooooc dobra. Ma to skvelu atmosferu.Amiga - PMD 85
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je Lisiak Přejít na původní příspěvek
Ten fade out by tomu mohl pomoci. Muselo by se to opět slyšet. Výraznější fade out... .
Co se týká falešných tónů, disonance je záměrná, aby ta skladba vyjadřovala emoce. V přechodu mezi těmi dvěmi tématy "den" a "noc" je slyšet dozvuk předchozích disonancí. Je ale pravda, že moje disonance je tak na levelu 6 (když si to pustíš následující ukázku na rychlost 0,5 ) viz výsek z Feinberg Sonata 3 (p.s. Někdy bych rád dosáhl na lvl 10 ale nejsem dostatečně ADHD+)Naposledy upravil Cyberian; 09.09.2024, 22:53:32.Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo
- Poděkování 1
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je Boboo Přejít na původní příspěvekCyberian
Ked to pocuvam srdcom a nie usami je to uplny uzas, mimo vsetky hudobne vzorce a mam pocit, ze to rozsiruje vedomie..."Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)
- Poděkování 1
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je Boboo Přejít na původní příspěvekCyberian
Ked to pocuvam srdcom a nie usami je to uplny uzas, mimo vsetky hudobne vzorce a mam pocit, ze to rozsiruje vedomie...
Inspiruji se při tvorbě grafiky hodně tvorbou, kterou dělal Eyvind Earle. To byl týpek, který celý život maloval stromy. Pár let v mládí jezdil po světě jen na kole s kvašovými barvami,plátny a živil se prodejem obrazů krajin Později se stal jedním z lidí, kteří určili směr tvorby krajin v Disney studiu. Jen je těžké převést jeho malbu štětci do pixelů.
Po hudební stránce se snažím docílít podobného setupu, který má tady pan Vangelis , jen na to jdu trochu jinou cestou. Potenciometrů bude 48 a OLED displejů také. Je to ještě tvrdě ve vývoji a budu muset přejít kvůli výkonu na Teensy, na místo dosavadního ESP32. Narazil jsem na meze multitaskingu.
Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo
- Poděkování 4
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je TherioN Přejít na původní příspěvekParadna hudbicka, ale ako to budes v gameske prehravat? Chcelo by to aspon 14bit AHI, aby to nebolo zmrsenie 8 bitmiAmiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je TherioN Přejít na původní příspěvekParadna hudbicka, ale ako to budes v gameske prehravat? Chcelo by to aspon 14bit AHI, aby to nebolo zmrsenie 8 bitmi
Takže zkusím zjistit, jak se míchají po digitální stránce dva zvuky. Určitě bude problém v celkové hlasitosti která překročí 0dB. Musel bych tam naprogramovat compresor a nebo to spíše obejít tím, že si dám pozor a patřičně ztiším dané samply . Rob mi říkal, že drtivá většina her nemá více než 4 kanály, ale například Cecconoid to umí.Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo
- Poděkování 1
Komentovat
Komentovat