Na AEB se objevil někdo, kdo má zdrojové kódy k AMOSu a snaží se do něj implementovat podporu AGA. Zdá se že mu to docela jde.
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Nadějný projekt jak dostat AGA do AMOS Pro
Sbalit
X
-
Software 68k Nadějný projekt jak dostat AGA do AMOS Pro
"Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)Tagy: Žádné
-
O: Nadějný projekt jak dostat AGA do AMOS Pro
Here is the video concerning the WIP of the latest improvements I'm working on for AMOS Professional :
1. 2x 16 colors Lowres dual playfield :
(Screen 2 is color 16-31, will soonly update Sprite color to be paramtrable)
https://www.youtube.com/watch?v=aoC9JODHT-Q
2. Open a 256 color 320x200 lowres screen and display all colors (ni rainbow, no trick)
https://www.youtube.com/watch?v=FbrvXmyw_J4
3. Load Iff can handle 256 colors in lowres screen :
https://www.youtube.com/watch?v=Q_pM6u8o92M
4. 256 colors Blitter Object (BOB) in a lowres screen :
https://www.youtube.com/watch?v=i0xw8q5zzTo
5. Open a 256 colors 640x400 hires + laced screen and uses Load Iff to display an image :
(Enabled Fetch Mode 1)
https://www.youtube.com/watch?v=v0DeGdstufQ
6. Hires + Laced 1280x400 Screen scrolling with a Load Iiff picture :
(Uses Fetch Mode 1 and 1x pixel precision scrolling using smooth 32 bits aligned scrolling)
https://www.youtube.com/watch?v=TyKWPmJiMCA
7. Updating the compiler and test compilation of current WIP AGA demonstration :
https://www.youtube.com/watch?v=einlF8DH37s
8. Updating screen packing methods to handle 256 colors screen :
SPack SCREEN to BANK
UnPack BANK to SCREEN
https://www.youtube.com/watch?v=619j_DVkZgg
Here are the latest news concerning the project progress.
Everything is on the GIT Hub :
https://github.com/AmiDARK/AMOSProfessional-X
The 'main' branche is the most stable.
-
O: Nadějný projekt jak dostat AGA do AMOS Pro
Tak to vypadá, že se Frédéric Cordier(freddix) což je autor projektu Amos Professional X a François Lionet což je původní autor AMOSu pohádali ohledně licence.
Není totiž jasné jestli François Lionet uvolnil zdrojové kódy pod nějakou hodně volnou licencí (např BSD) nebo ne. François Lionet údajně nyní tvrdí, že zdrojové kódy Amos Professional jsou není pod LGPL a nebo GPL3 (Našel jsem oboje, na https://eab.abime.net/showthread.php...46#post1360346 píší GPL3 a na https://www.facebook.com/groups/AmosPro/ se píše LGPL).
Frédéric Cordier je nyní naštvaný, protože na něj François Lionet vyvíjel údajně dost nepříjemný nátlak. Více se lze dočíst zde: https://www.facebook.com/groups/AmosPro/
Jsem váženě zvědaví jak se to vyvine. Jenom dodám, že pakliže jsou kódy jednou vydány pod nějakou licencí, tak jí nelze měnit retrospektivně.
Doufám, že se to nějak vyřeší a Amos Professional X pojede dál.
Komentovat
-
O: Nadějný projekt jak dostat AGA do AMOS Pro
takze projekt bude pokracovat v nove podobe
vice zde https://www.facebook.com/notes/fr%C3...3076193065331/
"I will create an extension to add AGA support to Amos Professional 2.x ... And it will be MORE than a single plugin. Amos architecture allow to do many things."
takze pravdepodobne pujde o closed source rozsireni, ktere bude "patchovat" AMOS za pochodu.
Komentovat
-
O: Nadějný projekt jak dostat AGA do AMOS Pro
Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvekAle AMOS 2 je pro PC, ne?
rozhodne tim byla myslena Amiga verze.
jestli jsi tim myslel ten novy projekt puvodniho autora Amosu, tak ten se ted jmenuje AOZ Studio https://www.aoz.studio/ protoze si nemohl registrovat AMOS jako ochrannou znamku nebo tak neco...
Komentovat
-
nove prvni oficialni alfa release verze 0.200911 Amos Professional AGA ke stazeni z githubu
vize tady http://amos-professional-aga.frederic-cordier.fr/
Komentovat
Komentovat