Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Joypady k CD32

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #76
    Jasne, ze na A1200 podporuji nektere hry CD32 joypad.Je to jen SW zalezitost.
    I love Amiga

    Komentovat


      #77
      Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
      No u A1200 nevím, ale samozřejmě jdou hrát na A1200 některé hry z CD32, které jsou pro ten pad psané. Nejzářnější příklad je Flink, ale jsou i další, třeba Jetstrike.

      Mimochodem - má navíc 7 tlačítek, ne 6 (ještě Pause/Play).
      Jo opravuju se, ma jich tedy 7 navic.

      Autorem citovaného textu je solaris104 Přejít na původní příspěvek
      Jasne, ze na A1200 podporuji nektere hry CD32 joypad.Je to jen SW zalezitost.
      To je fajn. Ovsem pro ostatni hry bez podpory joypadu se PSX JOYPAD bude tvarit jen jako jednotlacitkovej joy. Nebude to druhe tlacitko pri ovladani her chybet ? Preci jen koukam, ze Amiga joysticky mivaji dve tlacitka.
      Naposledy upravil Prober; 10.08.2007, 18:22:41.

      Komentovat


        #78
        Skoro všechny Amiga joysticky jsou jednotlačítkový - tzn. maj dva knoflíky, ale zapojený paralelně a maj oba jednu funkci.
        "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

        Komentovat


          #79
          Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
          Skoro všechny Amiga joysticky jsou jednotlačítkový - tzn. maj dva knoflíky, ale zapojený paralelně a maj oba jednu funkci.
          Aha, tak to jsem potreboval vedet. Jinak na Amize jsem kamaradovi uz zapojoval na joysticku i 3 tlacitka a mel to pripojene k CD32, fungovalo to. U popisu joy portu ma Amiga uvedeno FIRE 1 a FIRE 2, proto jsem se domnival, ze bude podpora i pro druhe tlacitko.

          Komentovat


            #80
            Je pár her - co sem si všiml tak většinou plošinovek, které mají v menu výběr 1/2 tlačítkového joysticku (např. Alladin, protože přeci jenom se líp skáče tlačitkem než pohybem joye nahoru). Jak psal ale předseda většina joysticků má 2 tlačítka se stejnou funkcí (jsou totiž i pro 8bity).

            BTW: Až teď nedávno mě napadlo zkusit připojit 3 tlačitkovej joypad z Sega Megadrive k amize a gungují 2 tlačítka, takže super
            Amiga 1200 ROM 3.1 (Magic Pack), Blizzard 1230/50 IV, 64MB RAM, IDE CF Sandisk 4GB, CD-ROM 52x, monitor M1438S
            (
            WinUAE na Core2Duo E6650@3,2Ghz, 4GB RAM, GeForce GTX 5600 Ti)

            Komentovat


              #81
              Kdyz hra podporuje 2-tlacitkovy joystick (treba Lionheart, Project-X, Turrican....), tak je delana i na 1-tlacitkovy a treba klavesnici. Neznam zadnou hru, co vyzaduje pouze 2-tlacitkovy joystick/joypad. A na CD32 joypadu funguje cervene tlacitko jako FIRE1 a modre jako FIRE2 jako na standardnim 2-tlacitkovem Amiga joypadu.
              Naposledy upravil Solaris104; 10.08.2007, 15:23:06.
              I love Amiga

              Komentovat


                #82
                Jo však já netvrdím že znám hru která VYŽADUJE 2 tlač. joy.
                Amiga 1200 ROM 3.1 (Magic Pack), Blizzard 1230/50 IV, 64MB RAM, IDE CF Sandisk 4GB, CD-ROM 52x, monitor M1438S
                (
                WinUAE na Core2Duo E6650@3,2Ghz, 4GB RAM, GeForce GTX 5600 Ti)

                Komentovat


                  #83
                  Jsou ještě další varianty - já mám např. k Amize joypad, který má sice 2 tlačítka se stejnou funkcí, ale jedno střílí RYCHLEJI - když ho podržíte, je tam prostě nějaký přerušovač, který funguje jakobyste ho rychle mačkali (čili není to jako autofire). Samozřejmě nemusím podotýkat, jak skvělé je to pro hry jako Turrican, ParaDroid apod, které mají jinou zbraň při podržení a jinou při rychlém mačkání.
                  "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                  Komentovat


                    #84
                    Jo jasny to je taky pravda, ale já jenom řikám že jsou i hry ktery využijí 2 button joy a ne jenom 1 a nebo CD-32 joypad, protože na to se myslím VELESOFT původně ptal.
                    Amiga 1200 ROM 3.1 (Magic Pack), Blizzard 1230/50 IV, 64MB RAM, IDE CF Sandisk 4GB, CD-ROM 52x, monitor M1438S
                    (
                    WinUAE na Core2Duo E6650@3,2Ghz, 4GB RAM, GeForce GTX 5600 Ti)

                    Komentovat


                      #85
                      Autorem citovaného textu je Velesoft Přejít na původní příspěvek
                      Aha, tak to jsem potreboval vedet. Jinak na Amize jsem kamaradovi uz zapojoval na joysticku i 3 tlacitka a mel to pripojene k CD32, fungovalo to. U popisu joy portu ma Amiga uvedeno FIRE 1 a FIRE 2, proto jsem se domnival, ze bude podpora i pro druhe tlacitko.
                      http://pinouts.ru/Inputs/AmigaMouseJoy_pinout.shtml
                      Ale bolo by lepsie, keby po pripojeni k amige ten gamepad fungoval ako 2-tlacitkovy. Predsa len vacsina ludi to nebude pripajat k CD32 ale k "normalnym" Amigam.
                      A1260 34MB Ram SCSI; A600 Furia EC020; A500; A500+; CDTV; A3000;

                      Komentovat


                        #86
                        No bohuzel, ale ten konvertor proste emuluje CD32 joypad a ten na klasicke Amize bez specialni softwarove podpory take funguje jen jako jednotlacitkovy pokud se nepletu. Dalo by se to resit preprogramovanim obvodu PIC, ale uz by to nefungovalo jako joypad na CD32. A nebo pridat na plosny spoj jenaky obvod, ktery by se staral o vycitani tlacitek navic a prevadel to treba na 3 tlacitkovy joy, pricemz kazde tlacitko by mohlo emulovat ruzne rychly autofire a podobne. Tohle bych zvladnul udelat, ale redukce by se prodrazila asi o 150 Kc minimalne a plosny spoj by byl asi 3x vetsi nez je. A jen tak pro zajimavost, pokud bych pridal onen obvod CPLD, mohl bych zajistit i emulaci mysi pomoci joypadu, treba prepinatelne nejakym tlacitkem na ovladaci.
                        Naposledy upravil Prober; 12.08.2007, 21:21:35.

                        Komentovat


                          #87
                          Ale ne, to je samozrejme nesmysl. Pro klasicke hry na klasicke Amize funguje samozrejme CD32 joypad jako jednotlacitkovy a pokud hra vyuziva i dalsi tlacitka, pak teprve z toho joypadu tezi.
                          "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                          Komentovat


                            #88
                            Autorem citovaného textu je voodoo Přejít na původní příspěvek
                            Ale bolo by lepsie, keby po pripojeni k amige ten gamepad fungoval ako 2-tlacitkovy. Predsa len vacsina ludi to nebude pripajat k CD32 ale k "normalnym" Amigam.
                            Podle me lze softwarove obslouzit CD32 joypad jak na Amize CD32, tak na kterekoli jine Amize ci C64. Stacila by jen ta SW podpora ve hrach.

                            Komentovat


                              #89
                              No samozřejmě, ovšem v CD 32 se o to stará zvláštní čip Akiko. Opravte mě někdo, jestli se mýlím.
                              "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                              Komentovat


                                #90
                                Tak to nevim, ale pokud muzete na Amize a C64 prepnout piny 5,6 a 9 (tedy tlacitka) na joystick portu jako vystupni a ovladat logickou uroven posilanou ven, tak je SW podpora mozna naprosto bez problemu. Vycitani extra tlacitek je velmi primitivni.

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X