Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Hry, ktere pracuji na VGA monitoru

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    Autorem citovaného textu je Prober Přejít na původní příspěvek
    No na běžném určitě ne. Běžný monitor je až od 31khz pokud se nepletu a Amiga to nezobrazí ani náhodou ani pomocí vga redukce... Možná se ale pletu.
    No ja myslel prave ty rezimy jako Multiscan. Jako ze kdyz to jde ve WB, tak by to slo i ve hrach a duvod, ze hry v tech rozlisenich nejsou neni technicky. Je to rozliseni jako rozliseni. Mozna jsem to napsal ne uplne presne.

    Komentovat


      #17
      Musím kvůli tomu ve WB něco nastavovat? Chci to zkusit. Celej život jsem jebanej za myšlenku mít Amču na VGA monitoru bez scan doubleru (i když jsem opravdu slyšel, že údajně WB jedou)... a najedou že i hry, no to mi ho vyndej!
      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

      Komentovat


        #18
        Bavíme se ale pořád o módu MULTISCAN, což je 640x400 (nebo 640x800) v 256 barvách. Přepíná se to klasicky v Prefs / Screenmode.
        Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

        Komentovat


          #19
          A aby si to tam videl, treba mat prislusny ovladac v devs a nie v storage... Tusim
          ???

          Komentovat


            #20
            Ze sys:Storage/monitors do Devs:monitors
            Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

            Komentovat


              #21
              Ale ani po pripojeni na klasicky monitor to nepojde na viac ako 50/60 Hz, co je skoda.
              ???

              Komentovat


                #22
                To je na to rozliseni o hodne vic nez 25Hz v interlace. Ja na tomhle pracoval dlouhou dobu.

                Komentovat

                Zpracovávám...
                X