To je prave ta verze bez Warp3D, ta mi taky slape, tam se nevyuziva 3D akcelerace karty. S tim Warp3D by ta hra mela vypadat lepe diky vypoctup provadeny primo v HW karty a taky by to melo byt rychlejsi.
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Warp3D
Sbalit
X
-
Pomoci programku: https://aminet.net/package/util/cli/GetHexModeIDAmiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5
Komentovat
-
Tak po par letech se mi podarilo s GLQuake (v OS3x) mirne pokrocit. Dost nahodne jsem na jednom foru narazil na zminku, ze BlitzQuake_WOS funguje tak na 1 z 20 pocitacu. Tezko rict, jestli je to pravda, ale ja jsem tohle za velkeho usili, a podle dokumentace s odpovidajicim vybavenim, proste nerozchodil.
Ale BlitzQuake_68k mi jede paradne pres Warp3D a ta 3D akcelerace je na te hre sakra znat. Ale WarpOS verze ani tuk, vzdy to konci nejakou vyjimkou.
Nasel jsem ovsem verzi co jede:
Jed to i v OS3x, ale bohuzel to vypada hur nez BlitzQuake verze. Vsimnete si na prvnim velkem a pak na posledni screenshotu dole napravo takove cervene koule, to je v BlitzQuake takova mirna cervena zare, ktera tady ale vypada jak kruznice. Taky rychlost se mi nezda nijak zasadne uzasna na to, ze to bezi na PPC.
Tak alespon ze to jede. Dokonce i rychlost BlitzQuake_68k (neni potreba PPC, staci RTG graficka karta a Warp3D podporou) me prekvapila, celkem ujde a rozdil oproti software renderu je zasadni.Naposledy upravil Doda; 09.01.2010, 17:20:32.
Komentovat
-
Mozna jsem nad tim uvazoval trochu chybne. Ono zrejme stejne nejake jadro od Warp3D bezi na PPC, takze i ta 68k verze je asi rychlejsi nez na ciste 68k systemu.
V dokumentaci zmineneho GLQuake pisou, ze by to na CV64/3D melo bezet. Ja jsem prave na tehle karte bojoval s tou WOS verzi a nikdy se mi to spustit nepodarilo, jenze tedka se ukazalo, ze WOS verzi nespustim ani s CVPPC. Predtim me nikdy nenapadlo zkouset 68k verzi, ktera ale narozdil od WOS funguje a podeziral jsem prave ten CV64/3D.
Pokud mas rozchozeny Warp3D, tak to zkus, docela by me zajimalo, jak to pojede oproti software renderu, i kdyz jadro CV64/3D neni zas takova pecka, tak by to melo rozhodne bezet rychleji.
Komentovat
-
Me chodi W3D na Mediatoru + Voodoo 4 4500 (s 68060) normalne uz nekolik let. 68k Glquake jede bez problemu a prekvapive rychle, taktez Payback (ten se mi ale zda pod w3d pomalejsi nez pres SW render v 320xneco). Pro vas dost podstatny informace asi budou (pokud to nevite) ze Mediator potrebuje specialni verzi W3D od Elboxu (s tou klasickou co jede na Grexech, BVisionech a pod. nefunguje), teda pokud si to pamatuju spravne. A glquake pro PPC + W3D je nedokonceny (alespon to tak bylo pred par lety) takze to neni zrovna SW vhodnej ke zkouseni jestli vam W3D chodi nebo ne Spis zkuste treba ten Payback nebo glquake 68k.Lepsi pocitac nez je Amiga doted nikdo nevyrobil...
Komentovat
-
Tak me nakonec ta PPC verze GLQuake z www.Soft3dev.net jede, je fantasticky rychla, jen vypada hur nez BlitzQuake verze z Aminetu (ta 68k, tuhle PPC verzi jsem prave nerozjel).
Komentovat
-
O: Warp3D
Vyšla nová verze 4.3 knihovny W3D_Permedia2.library (68k verze HW driveru), především opravuje chyby, ale prý je malinko optimálnější. https://eab.abime.net/showthread.php?p=948111
Testoval jsem Q2 640x480 high details:
old: 9,5 fps
new: 10,0 fps
Není to sice novinka, ale ZDE naleznete optimálnější Warp3D.library a Avenger (Voodoo3) knihovny.
Já používám tuto optimálnější Warp3D.library (velikost této knihovny je poloviční, než ta oficiální od Hyperionu) a novou Permedia 4.3 a zatím vše funguje skvěle a stabilně. Škoda, že je vše jen pro 68k. Možná autor udělá i PPC.http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]
Komentovat
Komentovat