Včera jsem si chtěl udělat nějakou siluetu podle obrázku. Jenže v Real3D je ten backdrop picture hrozně pomalej a vypadává a vůbec. No konečně mě to trklo, nastavil jsem si průhlednost aktivního okna a pod něj obrázek. Výsledek je luxusní
Jsem ted dodelal http://ghh.wz.cz/files/Real3DManual.lha
Tak se podivejte, je to opravdu vzrusujici cteni.
Manual je sice jen pro verzi 2.xx ale je to hodne stejny a dost to pomuze.
Novejsi funkce a zmeny (V3.5) jsou popsany v orig. dokumentaci k verzi 3.5
Manual je samozrejmne ve formatu Guide (MorphED je superbozi).
Jo a kdo tam najde spatnej link dostane bombon
U Guide chybí obrázky, válí se ti po těch letech ještě někde?
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Bohuzel obrazky tam nikdy nebyly. Tohle guide je delany z textu co je na LSD docs disku (ted nevim jaky cislo). Pamatuju se ze autor tam psal neco jako ze obrazky maj asi 6 MB coz je strasne moc pro upload tak je nepridal na BBS ci disketu.
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Konecne po nekolika letech jsem prisel na to proc nefunguje spravne skeleton pod OS4. Blbne to pri emulovany 68020, musi se to prepnout na 68060 (program set68kCPU). Pak uz to konecne funguje jak ma.
Taky jsem trochu upravil stranku s nastavenim Real3D pod CGX. http://members.upc.cz/ghh12/real/real3denvironment.html
Komentovat