Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Real3D
Sbalit
X
-
O: Real3D
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekPřidal jsem další tutorialy obrázky a videa.Minimig 4MB/ARM ; FPGA Arcade ; Amiga 500 ; Amiga 2000 ; Amiga 1200 ; AOS 4.1 FE -> WinUAE
Komentovat
-
O: Real3D
Tak jsem si říkal, že Amiga byla studnice 3D aplikací, bohužel tu již není. Ale přeci jenom, pokud se rozhodnu učit nějaký ten 3D na Amize a jako motivaci si navrhnu nějaký objekt pro 3D tisk. Je možnost jak to převést na stl formát.
Doufám že to není moc off topic....Minimig 4MB/ARM ; FPGA Arcade ; Amiga 500 ; Amiga 2000 ; Amiga 1200 ; AOS 4.1 FE -> WinUAE
Komentovat
-
O: Real3D
Koukal jsem na převod DXF -STL a našel jsem toto https://sourceforge.net/projects/ivcon-tl/ Zatím nevidím problém to zkompilovat pro amigu. Až bude čas zkusím to...Minimig 4MB/ARM ; FPGA Arcade ; Amiga 500 ; Amiga 2000 ; Amiga 1200 ; AOS 4.1 FE -> WinUAE
Komentovat
-
Dneska jsem si náhodou všimnul že tady je můj screenshot. Asi se tam dostal z AmiKitu.Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5
- Poděkování 2
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekDneska jsem si náhodou všimnul že tady je můj screenshot. Asi se tam dostal z AmiKitu.
Komentovat
-
Na hodně starym disku jsem našel demoverzi Real3D 3.5 pro Windows. Funguje mi to v emulátoru Bochs (win98 ). Všechno funguje stejně jako Amiga verze včetně projektů textur atd.
Chtěl bych si s tím trochu pohrát. Nemá někdo plnou verzi? Je dost pravděpodobný že to bylo na nějakym CD k časopisu a pod.Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5
- Poděkování 1
Komentovat
-
Tu pisu o portovani Real3D na Windows, dobre som sa zasmial ako opisuju Windows, takze V3.5 vydana v roku 1996 je posledna verzia zalozena na V2 architekture este kompatibilna s Amigou, zatial som ju nikde nevidel:
First dark clouds above Commodore were in sight 1993 and porting of Real3D to Microsoft's Windows was started. Compared to true pre-emptive multi tasking operating system in Amiga coupled with Motorola's linear memory space, it was actually quite a shock to discover what a piece of crap the first Windows operating system versions were. Not even dynamic memory allocation worked for anything but trivial tests. Luckily Microsoft's new operating system Windows NT, and Digital's new and fast CPU model gave us some hope for the better future. Windows port was finally finished 1994. This image was created by the beta tester Grant Neisner, Reflect IO and was used as a box cover image.
Version 3 release 1995 continued the v2 based development line. The feature set kept growing and it introduced quite a many new exotic features, such as the animation drag method and animated shrink wrapping, just to name a few. This is the V3 box cover image created by Grant Neisner.
Version 3.5, released 1996, was the last version based on v2 architecture.
--------------------------------------------------
A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,
- Poděkování 1
Komentovat
Komentovat