Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Aros pod VMWare

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Aros pod VMWare

    ZKouseli jste nekdo verzi pro VMWare? Me to jede silene pomalu. I mys se strasne vlece, fakt hruza.

    Nevim, jestli to mam nejak spatne nastavene, nebo je to normalni.

    #2
    Sem to vyresil. Spoustelo se mi to omylem ve VMWare serveru misto Playeru. Ten server neni urceny prave pro graficke operace, takze se to fakt vleklo. V playeru to bezi vyborne, je to docela zabavne. Jen skoda, ze ten Aros ma proste jinou myslenku nez treba MorphOS. Neni to uplne spatne.

    Komentovat


      #3
      Hmm, já jsem to zkoušel jen ve free VirtualBoxu a nepovedlo se mi to ani nastartovat, zkusím VMware tedy, díky.
      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

      Komentovat


        #4
        Ja jsem zkousel VmwAros jak live, tak image pro Vmwplayer. To live CD je dost peroblem nabootovat na vubec nejakem kompu, me to slapalo az na ctvrtem, ale ta verze pro Vmwplayer jede fakt pekne. Player je zdarma na netu.

        Komentovat


          #5
          Autorem citovaného textu je Doda Přejít na původní příspěvek
          Jen skoda, ze ten Aros ma proste jinou myslenku nez treba MorphOS. Neni to uplne spatne.
          Co myslis tou jinou myslenkou? Muzes to trosku rozves...

          Komentovat


            #6
            Delaji kompatabilitu na urovni API, tedy ze pujdou na jine architekture zkompilovat pro Aros zdrojove kody puvodnich programu (predpokladam, ze treba v C, v assembleru asi tezko), ale nepujdou spustit puvodni Amigovske binarky, jako to jde treba v Morphosu (jestli to ja spravne chapu).

            Takze treba Real3D, nebo LightWave na to asi nebude, pokud ho nekdo znova neprekompiluje. V MOSu a OS4 si tohle vetsinou muzes spustit primo v emulaci.

            Komentovat


              #7
              Autorem citovaného textu je Doda Přejít na původní příspěvek
              Delaji kompatabilitu na urovni API, tedy ze pujdou na jine architekture zkompilovat pro Aros zdrojove kody puvodnich programu (predpokladam, ze treba v C, v assembleru asi tezko), ale nepujdou spustit puvodni Amigovske binarky, jako to jde treba v Morphosu (jestli to ja spravne chapu).
              No to je sice shrnuti soucasneho stavu, nicmene plan je takovy -
              existuje bounty s nazvem UAE integration, a pokud se to podari zrealizovat, tak v tu chvili mi muze byt cely OS4 ukradeny (Ja doufam, ze podari)

              Komentovat


                #8
                To ano, ale bude to asi od MorphOS nebo OS4 vyrazne odlisne. V jejich FAQ je o emulaci nekolik odstavcu a zasadni zadrhel je v rozdilu architektur pri ukladani cisel (little a big endian). Bohuzel nejde nijak udelat automaticka konverze, takze zpusob behu programu bude jiny i z pohledu uzivatele.

                Aros je proste odlisny, ale fandim tomu, i kdyz vic jsem fandil Amithlonu.

                Komentovat


                  #9
                  Zdravím, používám Aros pod VMWare Fusion "MacBook Pro" už více jak půl roku k plné spokojenosti co se tíče rychlosti i stability. Myslím že AROS už je ve fázi kdy se dá portovat bez větších potíží, mluví úplný laik v programování, kterému se bez větších zkušeností podařilo zkompilovat SyaSokoban, různá SDL dema a kolem desítky utilit ze systému OS3.1.

                  I když teď přijde nová instalace s SFS podporou V GRUB2..... Přeji hodně zdaru ve zkoumání Arosu.
                  Minimig 4MB/ARM ; FPGA Arcade ; Amiga 500 ; Amiga 2000 ; Amiga 1200 ; AOS 4.1 FE -> WinUAE

                  Komentovat


                    #10
                    Autorem citovaného textu je Doda Přejít na původní příspěvek
                    To ano, ale bude to asi od MorphOS nebo OS4 vyrazne odlisne. V jejich FAQ je o emulaci nekolik odstavcu a zasadni zadrhel je v rozdilu architektur pri ukladani cisel (little a big endian). Bohuzel nejde nijak udelat automaticka konverze, takze zpusob behu programu bude jiny i z pohledu uzivatele.

                    Aros je proste odlisny, ale fandim tomu, i kdyz vic jsem fandil Amithlonu.
                    dovoluji si nesouhlasit, cilem je, aby to na prvni pohled fungovalo stejne jako v MOS/OS4, ze to bude technicky reseno uplne jinak,neni az tak dulezite

                    Komentovat


                      #11
                      To je asi vec nazoru, me se to dulezite zda, Aros je proste odlisny.

                      Posledni dobou jsem se tomu docela venoval a zatim je to fakt underground (myslim Aros obecne).

                      Komentovat

                      Zpracovávám...
                      X