Tato část o emulaci Amigy na Macu bude poslední. Naučili jsme se spouštět diskové image her, dokážeme vytvořit emulovaný diskový oddíl a nainstalovat na něj operační systém Workbench, umíme jej lokalizovat to mateřského jazyka, dokážeme rozchodit z disku hry, které nemají instalátor a konečně jsme si upravili k obrazu svému vzhled operačního systému. V naší poslední části se podíváme na problémy, se kterými se můžeme setkat během emulace a na tipy, jak je odstranit.
Q: Emulace systému...
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Výsledky vyhledávání
Sbalit
7 výsledků nalezených za 0,0034 vteřiny.
Klíčová slova
Členové
Tagy
-
Amiga na Macu, část 6. - problémy během emulace
- Vytvořil: Balda
- Zveřejněno: 25.03.2010, 20:10:00
- zobrazení
- Počet komentářů: 0
v kanálu EmulaceAmiga na Macu, část 6. - problémy během emulace
-
Amiga na Macu, část 5. - jednoduchý tuning Workbenche
- Vytvořil: Balda
- Zveřejněno: 31.12.2009, 19:10:00
- zobrazení
- Počet komentářů: 0
v kanálu EmulaceAmiga na Macu, část 5. - jednoduchý tuning Workbenche
Posledně jsme si nainstalovali WHDLoad pro spouštění her z pevného (virtuálního) disku Amigy. Předpokládám, že již máte postahováno a vyzkoušeno dost her, máte je roztříděné do adresářů podle žánrů a pomalu vás začíná štvát vzhled operačního systému - pro příklad velká nevzhledná ikonka disku DH0:, rozházené ikonky po rozbalení adresáře pod GUI, nízký počet barev zobrazovaný pod Workbenchem, barevné "schéma" systému, ukazatel šipky či wallpapper.
Na úvod podotýkám,... -
Amiga na Macu, část 4. - WHDLoad
- Vytvořil: Balda
- Zveřejněno: 06.12.2009, 18:52:00
- zobrazení
- Počet komentářů: 0
v kanálu EmulaceAmiga na Macu, část 4. - WHDLoad
Po delším čase se vracím k seriálu Amiga na Macu jeho 4. dílem. Shrňme si, kam až jsme se dostali: Zkusili jsme si spouštět hry z diskových obrazů, nainstalovali jsme si operační systém Workbench, zkusili si nainstalovat na pevný disk hru s instalátorem, lokalizovali jsme si OS do mateřštiny a nakonec jsme rozjeli filemanager DirectoryOpus - máme funkční a štíhlý OS, který je připraven pro rozbalování archivů.
Protože spousta her byla na disketách v NDOS... -
Amiga na Macu, část 3. - Lokalizace OS, Directory Opus
- Vytvořil: Balda
- Zveřejněno: 05.10.2009, 18:25:00
- zobrazení
- Počet komentářů: 0
v kanálu EmulaceAmiga na Macu, část 3. - Lokalizace OS, Directory Opus
V předchozím díle jsme si nainstalovali operační systém Workbench a hru s instalátorem na pevný disk. Dnes jsem měl v plánu projít si s vámi slibovaný WHDLoad, ale musíme si ještě udělat jednu podstatnou odbočku – Directory Opus. Nejprve se však podíváme na lokalizaci systému do mateřského jazyka..
Stáhněte si soubor Ceske Prostredi III.DMS. Nejprve nastartujte emulaci a po spuštění systému připojte image. Instalace češtiny trvá přibližně 4 minuty.
Ke spouštění... -
Amiga na Macu, část 2. - operační systém Workbench
- Vytvořil: Balda
- Zveřejněno: 30.08.2009, 17:23:00
- zobrazení
- Počet komentářů: 0
v kanálu EmulaceAmiga na Macu, část 2. - operační systém Workbench
V prvním díle emulace Amigy na Macu jsme se seznámili s jednoduchým spouštěním her z virtuální floppy mechaniky. Dost her lze nainstalovat pod operační systém, takže odpadá “otrava” neustále měnit image disket ve virtuálních mechanikách.
Dnes si vytvoříme diskový oddíl, nainstalujeme pod něj operační systém a nějakou hru. Spusťte Hi-Toro, můžete otevřít konfigurační soubor z minula, kde už máme nastaveny velikosti pamětí. Zkontrolujte si, zda máte nastavenou cestu k ROM souboru (nejlépe... -
Amiga na Macu, část 1. - spouštění her z disketových obrazů
- Vytvořil: Balda
- Zveřejněno: 28.08.2009, 17:01:00
- zobrazení
- Počet komentářů: 0
v kanálu EmulaceAmiga na Macu, část 1. - spouštění her z disketových obrazů
Na PC existuje povedený emulátor Amigy WinUAE. Po přechodu na Mac jsem měl problém rozhýbat emulátor E-UAE, než jsem našel podařený konfigurátor Hi-Toro, ne nepodobný tomu z WinUAE. Říkáte si, proč emulovat hardware téměř 20 let starý? Především kvůli hrám (velikost her se pohybuje přibližně od 0,5MB do 5MB) a jejich návykové hratelnosti.
Nečekejte ale 3D akce, Amiga je sice umí a pár jich je, ale potřebuje k tomu akcelerační kartu (i tu lze emulovat). Najdete zde logické rychlíky,...Naposledy upravil Balda; 17.08.2023, 17:22:54. -
PC emulátory na Amize
- Vytvořil: Balda
- Zveřejněno: 17.03.2007, 16:11:00
- zobrazení
- Počet komentářů: 0
v kanálu EmulacePC emulátory na Amize
Všechny testy proběhly na konfiguraci Amiga 1200, Blizzard 1260/60, 128 MB RAM, Mediator PCI, 4GB SCSI HDD, AOS 3.1. Jelikož se zde jedná o emulaci počítače PC, kdy dochází k translaci všech instrukcí procesoru, nelze očekávat přílišný výkon od softwarových emulátorů na procesorech 68k, emulátory jakž takž emuluji 486, jejíž rychlost je silně závislá na rychlosti Amiga CPU. Pro rozumné používání však nedoporučuji nic pomalejšího než procesor 060.
PCx 1.1- Klady: emulace PC 586, rychlá